bootmgr ontbreekt

Status
Niet open voor verdere reacties.

henkieeee

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2010
Berichten
29
hallo,

vandaag heb ik dan eindelijk mijn nieuwe pc binnengekregen :D nu wil ik windows 7 installeren maar ik krijg de melding
"Bootmgr ontbreekt
Druk Ctrl+Alt+Delete om opnieuw te starten"

ik las dat dan de boot.ini beschadigd is, maar hoe kan dat als het gewoon een lege schijf is? de windows schijf is goed, staat inmiddels al op 4 pc's hier thuis.

wat is het probleem en nog belangrijker, wat is de oplossing?

alvast bedankt,

henkieeee

PS: dit leek mij de beste plaats om het te plaatsen, aangezien ik W7 wil installeren maar als het verkeerd staat mag het natuurlijk ook verhuis worden (@mods)
 
Wanneer krijg je die melding precies? Ergens tijdens het installeren of direct als je begint met installeren? Heb je de dvd al eens goed schoon gemaakt?
 
ik krijg het beeld van moederbord, daarna laad hij het ram geheugen (geloof ik, is een heel kort scherm onmogelijk te lezen) daarna meteen krijg ik de melding
disk is gisteravond nog voor een andere pc gebruikt, wilde mijne er meteen achterna doen maar toen ineens problemen
 
het probleem is al opgelost... had de boot priority niet goed staan :rolleyes: je kan natuurlijk niet van een cd booten als die niet als eerste staat :p
 
Ja idd,we nemen hier maar altijd aan dat zoiets al is gebeurd temeer dat je berichtte dat je al op meerder pc's had geïnstalleerd.:eek:
Succes verder.:d
 
heb juist hetzelfde probleem :eek:
kan je juist zeggen wat je moet doen? ben echt hopeloos, ben aan het booten met usb
 
heb juist hetzelfde probleem :eek:
kan je juist zeggen wat je moet doen? ben echt hopeloos, ben aan het booten met usb
Normaal is het niet toegestaan in te breken in iemand anders z'n topic en moet je een eigen topic aanmaken.
Maar ik geef je deze link voor je probleem,als je meer vragen hebt zal je een eigen topic moeten maken.
Succes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan