BootMgr ontbreekt

Status
Niet open voor verdere reacties.

timdehaan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 mei 2011
Nou zoals elke dag start ik mijn pc op en deze keer deed ie niets meer dan me Moederbord scherm te laten zien. En 1 keer een zwart scherm met een knipperend streepje.
Pc komt niet verder meer dus drukte DEL en kreeg me bios uiteindelijk.
Bios uitgegaan krijg ik dus het bericht dat bootmgr ontbreekt.
Enfin na een paar keer te hebbe gereboot en bios in te zijn geweest (zonder wat te veranderen) deed ie het uiteindelijk.
Dus mijn vraag zal ik dan evengoed de reparatie doen van de Windows 7 CD ?

MVG tim

Dit klinkt meer als hardware. Je had al problemen lang voordat je computer Windows kon starten. Een herinstallatie Windows zal dan niet helpen.

Controleer je harde schijf eens met de software van de fabrikant. Misschien staat deze op het punt om defect te raken.

Nou na zelf een beetje wezen te speuren heb ik nog geen topic gezien waarbij hardware niet goed werkend is. Ik heb meerdere programma's waarbij ik ook me HDD kan checken en daar geen fout ik kan zien. en de Bootmgr is een onderdeel van windows. Dus dat zou in dit geval toch wel het geval zijn dat een reparatie wel moet voldoen omdat me boot.ini of hoe het ook heet in w7, dus een fout gevat of beschadigd is door een virus of dergelijken

Tim. Je vraagt advies en dat kreeg je bij deze ook. Als jij overtuigd bent van iets anders dan mag dat natuurlijk. Installeer in dat geval Windows opnieuw. Kwaad kan het niet natuurlijk. En het kan natuurlijk ook zijn dat ik er naast zit.

Naja heb bij een ICT'er wat gegevens opgevraagd, hij komt dus niet altijd bij de 100mb partitie die windows maakt. Programma dat me tegenhoud, of wat verwijderd heeft of beschadigd. Herinstalleren heeft geen nut, omdat het een reparatie moet zijn. Tis 1 bestandje van een paar KB die hij mist. Iig bedankt voor je tijd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan