Bootmgr?????

Status
Niet open voor verdere reacties.

POWERDOME

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2004
Berichten
132
Gebruik Vista Ultimate...

Na pc herstart komt de melding zoals hieronder beschreven:

Bootmgr

ctrl+alt+del

Hoe kom je in veilige modus?.
Ik kom alleen dmv DEL in Bios de rest werkt niet?!.

Wat houd de melding Bootmgr in NL in?

Bvd :confused:
 
Ja,echter hoe kom ik in dat..menu?
Ik heb enkel DEL functie wat werkt (met vista) en dan kom ik in Bios!.
De keuze menu zoals er verschijnt na F8 of F5 ik weer niet meer exact welke het moet zijn werkt bij windows XP bij vista heb ik / verkrijg ik geen menu om de bootsector boot.ini opnieuw te fixen?.;)
 
Volgens de documentatie die hendricus aangaf, moet je opstarten met de Vista-CD en dus niet via de harde schijf.
Als deze niet opstart, zul je dat eerst in de BIOS moeten aangeven dat hij via de CD moet opstarten.
Hierna kom je in het vista-installatie-menu en moet je verder gaan zoals in het eerder aangegeven document is omschreven.
 
Vista staat op Dvd en na Bios opdracht geven boot eerst via dvd rom draait deze dvd niet,xp pro staat op cd deze draait wel maar loopt vast bij in register opslaan!.

Via hardeschijf kom ik zowieso via F8 met xp in een menu echter lost niets op,probleem houd aan!.

Met vista bestaat er geen functietoest blijkt want ik krijg uit het niet met vista Bootmgr ctrl+alt+del,de DVD rom waar vista op staat draait niet,start niet op dus ik kan alleen via hardeschijf na installeren xp pro vista erop zetten,vraag me niet hoe of wat dit is wat het is..alleen Xp pro draait vanaf cd-rom word geinstalleerd met enkele meldingen,pas na servicepack 3 alweer kan ik vista via dvd op me harde schijf zetten,anderemethode is niet mogelijk!.

Nu is mijn vraag als ik vista draaiende heb en alle updates gedownload hoe kom ik dan via een herstart in een keuze menu zoals XP of bestaat dit niet?!.

Hoe los ik het probleem bootmgr op?.staat kennelijk niet goed op dvd???.

Ik weet het niet meer.:confused:
 
Samenvatting probleemrapport

Type probleem
Windows-stopfout (er wordt een bericht weergegeven op een blauw scherm met informatie over de foutcode)

Is er een oplossing beschikbaar?
Nee

Wat betekent dit probleem?
Er heeft zich een fout voorgedaan in Windows die niet kan worden opgelost. U dient uw computer opnieuw op te starten.

Oorzaak
Onbekend

Computersymptomen
Er wordt een bericht weergegeven op een blauw scherm met informatie over de foutcode (bijvoorbeeld: 0x0000001E, KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED)

Wat kunt u nog meer doen?
Blijf doorgaan met het verzenden van probleemrapporten zodat analytici bij Microsoft deze kunnen bestuderen en kunnen proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan