Bootmnger ontbreekt

Status
Niet open voor verdere reacties.

PietSch

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2009
Tijdens zoeken in Google valt de desktop PC met Win 7-32 bits uit, start zelf opnieuw op maar met de mededeling dat de bootmngr ontbreekt en dat ik via Ctrl Alt Delete opnieuw kan opstarten. Maar helaas lukt mij dat niet, krijg iedere keer de melding bootmnger ontbreekt.
Alle aangedragen oplossingen geprobeerd maar niets gelukt. Ook niet via http://support.microsoft.com/kb/2622803/nl
Ik ben in het bezit van een DVD met Systeem backup en herstel en opstart win 7 -32.
Ik krijg wel de opties voor systeemherstel waar ik kies voor computer m.b.v. eerder gemaakte systeem kopie herstellen. Hier kies ik voor volgende maar krijg dan te zien dat er geen systeemkopie kan worden gevonden. Kies ik voor een systeemkopie terugzetten op de computer en daarna voor geavanceerd. Een systeemkopie kan dus niet worden gevonden dus kies ik voor "een stuurprogramma installeren" Dan krijg ik de mogelijkheid om in System 32 een bestandsnaam in te vullen. Verder kom ik niet omdat ik niet weet welk setup bestand gekozen moet worden. Wie helpt mij voordat ik een recovery moet draaien?

Bedankt voor het snelle antwoord. Jammer dat het in het engels staat, ben ik niet zo goed in, maar ik heb wel begrepen dat ik alle externe app/USB eens los moet halen en dan nog eens proberen op te starten. Ik ben nu ergens anders dus aan het einde van de dag ga ik het e.e.a. proberen!

Wanneer de computer opstart, druk dan een aantal malen of f8. Als het goed is, verschijnt er dan een keuze menu. Kies laatste bekende juiste configuratie.

Misschien dat dit resultaat oplevert.
Succes,

Hoi,

Als nu niets meer lukt, en de aangedragen oplossingen ook niet, probeer dan eens de stappen te doorlopen die op deze pagina zijn beschreven, grote kans dat het wél lukt.

Succes!!!:thumb:

Na het ontkoppelen van de externe HD (eSATA en USB werkt Windows weer. Nu werk ik maar even zonder de extra HD's, latyer maar weer eens proberen te koppelen en kijke wat er gebeurd.
Iedereen hartstikke bedankt voor het meedenken en aandragen van de oplossingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan