BOOTSKIN en thema

• Onderwerp starter Onderwerp starter Gios
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Gios

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2008
Hallo, Als ik een bootskin heb gedownload, hoe kan ik erdan voor zorgen dat deze wordt toegepast(instaleren) als ik me computer start?

, ook wilde ik graag weten hoe ik een computer thema kan instellen

Alvast bedankt

hierover is nog niet zo lang geleden over gesproken... nl hier

moest je nog meer willen weten vraag altijd maar want ik heb het thema van de pc met xp al meerdere malen verandert, zo ook het logon screen en deze van de boot:thumb:
geeft wel een mooi effect :D

Kan je effe een Printscreen maken, Maar als ik dit allemaal heb gedownload. hoe installeer ik het dan?

van wat zou je willen dat ik een printscreen maak?(een printscreen van wat ik er van gemaakt heb staat anders wel op dat andere topic waarnaar ik gelinkt heb ;))
Het is namelijk niet meer op die pc met xp dat ik nog op werk...
Voor je thema gebruik je UXtheme patcher
download dat bestand voer het uit en vanaf nu kan je thema's gaan installeren...
je download bijvoorbeeld een thema hier
Ik weet niet waar jij je thema gevonden hebt maar normaal moet je er dan gewoon dubbel op klikken en dan heb je een installatieproces als je op next enzo klikt :thumb: dan gaat het allemaal vanzelf
---
bij de site die ik je heb gegeven voor thema's te downloaden staat ook nog een hele uitleg hoe je je thema kan installeren.
Als je dan een bootscreen wilt veranderen kan je ook uitleg vinden daarover op die site

Laatst bewerkt:
Allemaal bedankt voor het snelle reageren etc.
Helaas is het bij mij zo als ik een thema download en ik er 2x opklik GEEN installatieproces krijg...

Ook had ik nog 1 vraag!
Wat is nou precies het verschil tussen een THEMA, Skin, Windowblind
Graag wil ik dit zeer specifiek weten zodat ik weet wat ik eigenlijk moet downloaden.

THNX!

je krijgt geen installatieproces als je de UXthemepatcher nog niet hebt uitgevoerd of een dergelijk programma maar de UXthemepachter werkt echt heel goeden het is niet gevaarlijk ofzo hoor :P Ik weet dat er staat dat er een .dll file zal vervangen worden maar dit is niet gevaarlijk ofzo.

Kan je mij anders eens de site waar jij je thema's (of skin's want volgens mij is dat precies hetzelfde) hebt gevonden?
Bij thema's en skins krijg je een volledig pakket met 1 achtergrond dat je natuurlijk kan veranderen :P als je daar zin in hebt.
Gewoon met een thema of skin wordt je taakbalk in de kleur of patroon gelijk wat, je zal wel al genoeg voorbeelden gezien hebben op zo'n sites allemaal zo. Dus je explorer vensters, alles gewoon bij mij was dit zwart-->mijn screenshotje moest je het nog niet bekeken hebben.

Misschien wordt er daar uitgelegd dat je deze anders moet installeren.

Windowsblind is een betalend programma(trial maar is heel erg ambetant om zo mee te werken) waarin je gewoon je thema moet lokaliseren waar je het gedownloaded hebt en dat jouw thema dan automatisch wordt geinstalleerd.
Windowsblind kan dit natuurlijk niet alleen... Het heeft veel meer opties zoals de opacity(doorzichtbaarheid) verlagen van je taakbalk en windows explorer vensters maar dit kan je ook allemaal met andere kleine gratis programmatjes :thumb:

Als ik het nog goed weet kon je met windowsblind ook icoontjes enzo veranderen maar ik heb er maar heel even mee gewerkt omdat ik het niet handig vond en heb het dan maar met de UX theme patcher gedaan...

Ik hoop dat je hiermee genoeg info hebt

---
vergeet niet de link te leggen naar waar jij je thema's hebt gevonden:thumb:

Lukt allemaal goed nu, Ik heb alleen wat sites nodig om zo die skindz ofzo te downloaden..

Kan iemand mij mischien zo specifiek mogelijk vertellen wat het verschil tussen skindz,themas,windowblinds is?

Ik zelf wil gewoon dat de taakbalk etc allemaal in een andere kleur/style is
Ik had eerst ook een prog. genaamd ALIENGUISE(is dat een skindz, Thema,windowblind?)

En als laatste: Hoe kan ik mijn klok(rechtsonder) wat mooier maken, wat kan ik dan downloaden zodat je allemaal gave (digitale) klokken kan instellen..

Alvast weer reuze bedankt

Ik zou niet weten wat een skindz is...
Als ik het intik op google geeft raadt hij mij aan om te zoeken op skins dus:confused:

Ik heb geprobeert om je uit te leggen in mijn vorige post wat het verschil is tussen allen maar ja, het is precies verloren moeite!

doe dit niet :(

je krijgt de normale bootscreen niet weer

heb ik ook gedaan

PAS OP :evil::evil::evil:

groeten. Brian Oost

je moet natuurlijk goed de instructies volgen hé Brian 8544 :thumb:

Ik heb het ook verandert op de pc van mijn ouders, inlogscreen, bootscreen en thema allemaal zonder problemen ;)

ja het is natuurlijk te zien hoe je je bootskin veranderd hebt...
Als je je origineen geen andere benaming hebt gegeven en je het dan hebt overschreven vind ik het normaal denk ik :P

Het is wel het gemakkelijkst om alles te veranderen met tune up utilities 2008 --> styler maar dat is wel betalend ookal denk ik wel dat je daar een trial van hebt

ik hat Style XP en heb hem er weer afgegooit

dan kan je hem ook niet weer veranderen NATUURLIJK:D:D:D:D:D:D:p:rolleyes:

jah zonder dat kan het inderdaad niet nee :P
ofwel moet je goed zijn met wat je juist mag gaan veranderen in de windows directory:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan