je krijgt geen installatieproces als je de UXthemepatcher nog niet hebt uitgevoerd of een dergelijk programma maar de UXthemepachter werkt echt heel goeden het is niet gevaarlijk ofzo hoor

Ik weet dat er staat dat er een .dll file zal vervangen worden maar dit is niet gevaarlijk ofzo.
Kan je mij anders eens de site waar jij je thema's (of skin's want volgens mij is dat precies hetzelfde) hebt gevonden?
Bij thema's en skins krijg je een volledig pakket met 1 achtergrond dat je natuurlijk kan veranderen

als je daar zin in hebt.
Gewoon met een thema of skin wordt je taakbalk in de kleur of patroon gelijk wat, je zal wel al genoeg voorbeelden gezien hebben op zo'n sites allemaal zo. Dus je explorer vensters, alles gewoon bij mij was dit zwart-->mijn screenshotje moest je het nog niet bekeken hebben.
Misschien wordt er daar uitgelegd dat je deze anders moet installeren.
Windowsblind is een betalend programma(trial maar is heel erg ambetant om zo mee te werken) waarin je gewoon je thema moet lokaliseren waar je het gedownloaded hebt en dat jouw thema dan automatisch wordt geinstalleerd.
Windowsblind kan dit natuurlijk niet alleen... Het heeft veel meer opties zoals de opacity(doorzichtbaarheid) verlagen van je taakbalk en windows explorer vensters maar dit kan je ook allemaal met andere kleine gratis programmatjes :thumb:
Als ik het nog goed weet kon je met windowsblind ook icoontjes enzo veranderen maar ik heb er maar heel even mee gewerkt omdat ik het niet handig vond en heb het dan maar met de UX theme patcher gedaan...
Ik hoop dat je hiermee genoeg info hebt
---
vergeet niet de link te leggen naar waar jij je thema's hebt gevonden:thumb: