Bootstrap - Loading button

Status
Niet open voor verdere reacties.

pepweb

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2012
Hallo,

Ik gebruik Bootstrap voor mijn site. Ik heb nu een button met een link erin om de pagina als .pdf op te slaan. Dit werkt prima, maar het duurt even voordat de melding komt dat om hem op te slaan. Nu zou ik graag willen dat als je op die button klikt, hij veranderd naar "Laden..."
Zoals hier:
http://getbootstrap.com/javascript/#buttons
Ik krijg het alleen niet voor elkaar om er ook een link in te zetten. Iemand een idee?

Alvast bedankt!

Ik heb geen ervaring met Bootstrap, maar misschien kun je de button opnemen in de hyperlink?

Dus bijvoorbeeld:

HTML:
<a href="bestandsnaam.pdf" alt="">
  <button type="button" data-loading-text="Laden..." class="btn btn-primary">
    Opslaan als PDF-bestand
  </button>
</a>

Alleen moet je dan de opmaak voor de hyperlink nog even aanpassen in de CSS, anders komt er zo'n lelijke rand om de button heen.

Laatst bewerkt:
Beste Tobias,

In ieder geval bedankt voor je antwoord! Het is nu inderdaad een lelijke button geworden, maar dat is niet het grootste probleem. Het probleem is dat het nog steeds niet werkt. Hier is het bestand:
http://service.verkade-sites.nl/factuur/050.html
Als je op de button klikt, veranderd hij niet....

Met vriendelijke groet,
Jorian

Jij hebt in jouw broncode staan:

HTML:
<button data-loading-text="Loading stuff..." type="btn btn-default">

Volgens de website van Bootstrap zou het zó moeten zijn:

HTML:
<button type="button" data-loading-text="Loading stuff..." class="btn btn-primary">

Misschien dat het zo wel werkt.

Ik heb het veranderd, maar het werkt helaas nog steeds niet.

Met vriendelijke groet,
Jorian

Wat ik wel zie, is dat het ontwerp van de button is veranderd en (waarschijnlijk) dus door Bootstrap wordt herkend.

Vreemd dat het niet werkt... Ik kan je verder niet echt meer helpen, sorry... :confused:

Een vriend van mij heeft er naar gekeken en uiteindelijk moest ik er deze code van maken:
Code:
<a href="bla" data-loading-text="Laden..." class="btn" onclick="$(this).button('loading');setTimeout(function(){$(this).button('reset')},1000)">Opslaan als PDF</a>
Het is nu dus gelukt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan