Bootvis foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

fun_surfer

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2001
Berichten
621
Beste allemaal, ik probeerde Bootvis te gebruiken om mijn opstarttijd te versnellen maar ik kreeg met het afsluiten van het aanmaken van het BIN-bestand de foutmelding (ongeveer): Bootvis heeft 0 fysieke drives gevonden. Bootvis heeft niet de juiste systeemconfiguratie.
Qua opslagmedia heb ik er 2 HD's in, een CD-speler en een CD-brander, een floppydrive, een USB-pen en een interne kaartlezer, waarvan ik alleen de MemoryStick-lezer actief heb, van de andere lezers heb ik de stationsletters verwijderd. Dit heb ik altijd zo gehad, dus het heeft er waarschijnlijk wel mee te maken maar het kan wel zoals ik het zou willen, ik moet misschien alleen ergens nog iets anders instellen.

Heeft iemand een idee? Het is geen wereldramp, maar het heeft het altijd zo gedaan, alleen na het formatteren en opnieuw instellen als vroeger doet het het niet meer zoals toen... ("Vroegâh!" :p)

GRTZ fun_surfer.
 
Ik heb die interne kaartlezer losgekoppeld en nu doet hij het wèl. Het ligt dus hieraan, maar een oplossing heb ik dus niet...

Heeft niemand een idee?

GRTZ fun_surfer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan