bootvis

• Onderwerp starter Onderwerp starter cort
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cort

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2002
als ik bootvis wil draaien dan blijft mijn PC na het booten vastlopen op het ogenblik dat hij opstart.Is hier een oplossing voor?

is dat zo, wacht je wel lang genoeg ? Soms kan het echt minuten duren en de truuk is om overal af te blijven zolang bootvis aan "het denken en handelen" is..............

Hij blijft handen op het logo van XP,en ik heb zeker een kwartier gewacht.Niets.
Dan moet ik mijn PC terug opstarten met de laatste goede configuratie ,dan start hij normaal op en dan krijg ik een berichtje van bootvis dat hij de file BOOTVIS+DRIVERS BIN niet vindt

HEB je de bin file wel ?

Bootvis heeft 3 bestanden :
1 van 624 kb (toepassing)
1 van 42897 kb (bin file) en 1 van
0 KB

build 2600

dat is zeker de nieuwe bootvis. deze werkt alleen op build 2600. en dat is nu net wat ik zoek. waar kan ik deze downloaden ?

Kan iemand me dan vertellen waar ik de oude bootvis kan vinden ?

Deze die ik heb ,heb ik langs google gedownload.

Thanks

ik moet even een nuance aanbrengen en mogelijk een correctie :

ik heb mijn bootvis ooit ergens gedownload (wellicht bij Microsoft zelf) en de bestanden in een mapje geplaatst (hoefde dus niet geinstalleerd te worden)

In mijn vorige posting schreef ik dat Bootvis bestond uit 3 bestanden. Ik heb er nog eens kritisch naar gekeken en ik denk dat het 3e bestandje (dat 0 Kb bestandje) gewoon iets is wat bij mij op de machine is aangemaakt DOOR bootvis, maar dat het niet bij het progje hoort. De datum van dat 0-bestandje is nl. januari 2003, terwijl de officiele bootvis toepassing en de binaire file van bootvis beide gemaakt zijn in januari 2002.

Dus, wie ze wil hebben die "gilt" maar, een mail is zo gestuurd.......................

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan