Borderlands grafisch probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

jacksparrow1971

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2007
Hoi, ik heb Borderlands voor de pc en heb een raar probleem: het spel heeft het altijd prima gedaan op de hoogste settings op 1680 x 1050. Nu wou ik gisteren weer even spelen (de laatste keer dat ik het gespeeld had was afgelopen zondag) en kreeg grijs/groene strepen op het beeld. Ik had daarna Call Of Duty Modern Warfare 2 gestart en die gaf aan dat er iets aan de hardware van de computer was gewijzigd (?) vreemd, want ik had niets veranderd. Verder kon ik COD perfect spelen met alles op de hoogste stand, ook Battlefield Bad Company 2 deed het prima, dus het lijkt me dat de videokaart o.k. is. Ik heb Borderlands opnieuw geinstalleerd met hetzelfde euvel, ik heb ook de nieuwste videokaart drivers geinstalleerd zonder resultaat.
Mijn vriendin had afgelopen maandag wel een SD kaart in de pc gehad en wat zitten prutsen met Photoshop, ik weet niet of dat er iets mee te maken kan hebben?

Alvast bedankt voor de hulp!!
Groeten, Marcel

Wat zijn de temperaturen tijdens het spelen van Borderlands 2?

Maak er voor de duidelijkheid even een screenshot van.

Bedankt voor je reactie, aan de temperatuur van de kaart zal het niet liggen, ik heb nooit eerder strepen e.d. gehad met Borderlands ook niet na een paar uur spelen. Ik kan de andere games wel voluit spelen zonder enig probleem, mijn case is een Cooler Master CM690 Advanced waar echt koude lucht uitkomt, de videokaart is een XFX Radeon HD5850 XXX. Ik heb de pc al teruggezet naar een eerder herstelpunt, Borderlands en videokaart drivers opnieuw geinstalleerd maar helaas geen succes.

Groeten, Marcel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan