Borderlands Second Playthrough SDU

• Onderwerp starter Onderwerp starter Remq
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Remq

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2009
Hallo,

Ik ben net begonnen aan mijn tweede playthrough van Borderlands (1) en ik heb nog niet alle storage SDU's (van die claptrap missies) gehaald. Als ik die nu in mn eerste playthrough weer haal, heb ik ze dan ook als ik verder ga met mijn second playthroug? En is het handig om eerst alle side missies en DLC te voltooien voor ik met mijn tweede playthrough verder ga?

Alvast bedankt!

Rem

Je moet de bonussen steeds vrijspelen. de achievements blijven wel geldig. Borderlands moet je niet TE serieus nemen en gewoon lekker spelen, maar dat is mijn mening :)

De onderstaande opmerking heeft betrekking op de PC versie (ik ga ervan uit dat dit ook geldt voor de XBOX maar kan me vergissen):

Je kunt gewoon de tweede playthrough starten en bij dezelfde "claptrap missies" de resterende SDU's verdienen. Je behoudt dus gewoon de verkregen SDU's.

Het nadeel van het voltooien van alle originele missies + (alle) DLC's in de eerste playthrough is dat je veel te sterk begint aan de tweede playthrough. Je tegenstanders zullen dan in de eerste missies erg zwak zijn omdat je een hoger level bent. Je zou kunnen overwegen om de DLC's pas in de tweede playthrough te spelen.

Verder sluit me bij wampier aan: gewoon lekker spelen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan