bose soundlink mini is gekoppeld en verbonden, maar geluid komt uit PC speaker

Status
Niet open voor verdere reacties.

0Anje0

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2011
Hallo,

Zie de titel voor het probleem. Mijn laptop heeft Windows 7, geen interne bluetooth, maar een Muvit Tinytooth Mini dongle. Bij eerste keer installeren netjes de installer doorgewerkt, en het werkte toen prima. Bij omschakelen naar andere gebruiker werkte het niet meer, maar nog wel als je terugkeerde naar eerdere gebruiker. Nu werkt het helemaal niet meer.

Ik heb het bluetooth programma gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd (plug and play, windows update vind dan de juiste software). De dongle en de Soundlink mini staan wel bij "mijn apparaten", maar niet bij de "bluetooth apparaten" (dat is volgens mij een verborgen map die je ziet als je met rechtermuisknop op bluetooth logo klikt) Apparaat naar die map slepen kan niet :-( Via de knop "apparaat toevoegen" wordt de soundlink wel geinstalleerd maar komt niet in de map met bleutooth apparaten. Downloads_2014-11-11_12-07-57.jpg

Ik zie dat de soundlink verbonden is in de eigenschappen van het apparaat Eigenschappen van Bose Mini SoundLink_2014-11-11_12-00-17.png
Ik hoop dat iemand de gouden tip heeft??

Laatst bewerkt:
Staat 'Audioapparaten beheren' in configuratiescherm wel op de bose soundlink als standaard apparaat?

Hoi, ik weet niet precies wat je bedoelt, maar zo zijn de geluidsinstellingen: Apparaten en printers_2014-11-14_14-35-55.png
Rare is, dat hier staat dat het apparaat niet verbonden is, terwijl in de eigeschappen staat dat-ie wel verbonden is. Ook hoor ik als ik de soundlink aanzetten een piepje dat -ie met ander device verbindt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan