egkok
Verenigingslid
- Lid geworden
- 25 mrt 2001
- Besturingssysteem
- Win 11
De Bose Soundtrue around- ear hoofdtelefoon kwam als beste uit de consumentenbond test. Heb hem gekocht. Eerst aangesloten op mijn IPhone 6 met schitterend geluid. Daarna gebruik als Allround telefoon. Versterker, computer, digitale piano en het geluid leek helemaal nergens meer naar. Toen zag ik op de doos "speciaal gemaakt voor Apple iPhone iPad" De test van de consumenten bond ging over koptelefoons dus niet over specifieke. Nu denk ik nog steeds het kan niet waar zijn dat deze telefoon het alleen maar doet op een smart telefoon. Er wordt ook met geen woord gerept over alleen compatible met Apple. Ik kon hem overigens op uitstekende manier bij Coolblue( ultieme service moet ik zeggen ) ruilen voor een andere. Mijn vraag is. Doet deze telefoon het echt alleen op een smartphone en moet ik dan alle telefoons wantrouwen waar een bedieningspaneeltje is ingelast in de kabel en waarbij geen grote verloopstekker wordt bijgeleverd? Of is het alleen de Bose?? Ik kan het me niet voorstellen want anders zou dat toch overal expliciet vermeld moeten worden en jammer want het was voor mij de lekkerste tel ever.
Laatst bewerkt: