'boss-button'

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankgbosman

Verenigingslid
Lid geworden
20 jul 2002
Vroeger had je oude dos-games die een zgn. nooduitgang hadden ook wel 'boss-button' genoemd. Het idee was dat als je het spel op kantoor speelde en de baas kwam binnen, dat je dan met een druk op de knop het spel kon beëindigen en in dos uitkwam.

Nu 'rommel' ik geregeld op mijn kantoor met de pc: spelletje spelen, chatten, enz. Maar mijn boss vindt dat niet zo leuk natuulrijk. Ik kan de progs wel minimaliseren, maar je blijft ze zien in de taakblak.

Weet iemand een prog of trucje zodat je me een druk op de knop een 'onschadelijk' bureaublad of zo te voorschijn kan toveren?

Beetje kinderachtig misschien, maar hé, zo ben ik! :cool:

ik weet niet of er een progje voor is, maar er zit in de msnplus wel een optie ingebouwd een 'boss knop'
functie die het chatscherm verbergt

Geplaatst door tisha
ik weet niet of er een progje voor is, maar er zit in de msnplus wel een optie ingebouwd een 'boss knop'
functie die het chatscherm verbergt

Gebruik geen msn (plus of min).

Geplaatst door jackass
taakbalk automatisch verbergen misschien ? een optie

Kan inderdaad een optie zijn, maar zou toch graag iets van een prgje hebben, alleen al om het weten of zoiets bestaat en hoe dat dan uitgevoerd is. Ik wil wel iets leren van mijn 'illegale' activiteiten.

mag ik even lachen??? En trouwens... hoe heb je het lef om in deze barre economische tijden, spelletjes te spelen onder je werktijd??? Waar werk je... Ik zal de directie even inlichten :evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan