bot

Status
Niet open voor verdere reacties.

Boeddhisme

Gebruiker
Lid geworden
24 jun 2003
via,via ben ik te weten gekomen dat ik een "eggdrop" zou moeten hebben om een chatroom van msn beter te kunnen controleren.
Bv: voor automatisch kicken indien profiel niet ingevuld,
voor automatisch kicken indien grove taal word gebruikt,
voor verwelkomen enzo......
Mijn vraag is dan(daar ik er niets van ken):

Waar in gods naam kan ik dit vinden en zijn er dan ook handleidingen bij?En bovenal welke naam heeft zo'n eggdrop dan?

??????? ik dacht dat de pc alleen constant moest aanliggen zolang ik de room open houd?

Geplaatst door Boeddhisme
??????? ik dacht dat de pc alleen constant moest aanliggen zolang ik de room open houd?

Nou ik weet niet helemaal hoe die MSN chats in elkaar zitten :) maar als de bot in het kanaal moet zitten moet de pc in ieder geval aanstaan. (Ook wel logisch eigenlijk :))

ik maak zelf die dingen voor msn chat(mIRC scripts) ik heb zelf de drukste msn chat tieners box Meisjes en jongens, Ik klooi ook veel met die dingen. Ik kan ook bijvoorbeeld een hele chatroom vernietigen ermee maar ook beheren of helemaal kapot flooden met guestflood...(en dan krijg je sysop op je dak) je ziet daar welles men bots aan het werk. Msn scripts,bots zijn allemaal te downloaden op http://www.techgear007.net (wat jij bedoeld wordt script genoemd en die kan je helemaal naar eigen wens aanpassen maar das kost wel wat oefening)

PS SCRIPTS EN BOTS ZIJN NIET TOEGESTAAN OP MSN CHAT (de helft van msn chat gebruikt het je krijgt toch nooit langer ip ban dan 6 uur) ik gebruik het al 2 jaar illegaal is het maar ze kicken je er niet om als er niks irritants mee doet (de sysops en admins dan)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan