Boter, Kaas & Eieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

famlam

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2008
Berichten
416
Boter, Kaas en Eieren
Versie 1.0.1.0 Beta

Het bekende spelletje Boter, Kaas en Eieren

Download: Bekijk bijlage BoterKaasEieren.zip (33,2 kB in ZIP formaat. Echte grootte: 89,5 kB)

Gemaakt in visual basic.net 2008
Systeemeisen: .NET Framework 2.0 of hoger (maar volgens mij heeft iedereen dat al, het zit i.i.g. al standaard op XP en hoger)
Bekende bugs: Geen!!! (op windows 98 met .net framework 2.0 en op vista met .net framework 3.5SP1 getest)

Versie 1.0.0.0:
  • Multiplayer en singleplayer (op één computer)
  • 6 verschillende niveau's die zich aanpassen aan jouw 'kwaliteiten' (van niets waard tot meer dan onmogelijk te halen)
  • Het spel zelf natuurlijk
  • En wat dingen die niet nuttig zijn om te noemen, zoals scores, naam wijzigen etc...

Changelog versie 1.0.1.0:
  • Levels instellen (klik op de sterretjes)

MvMl.png


p.s.: Ja, ik weet dat iemand anders (Wicherh) ook al dit spel heeft gemaakt, maar dat vind ik geen reden om mijn versie niet te tonen :)
p.p.s.: hoe werkt de levelwisselaar? : naar boven afgerond (gewonnen+1) / (verloren+1) + 0,3 * ((gelijkspel+1)/(aantal_potjes+1)). Levels wisselen bij 0.6, 0.9, 1.2, 1.5 en 1.8. (minder dan 0.6 is het laagste, 1.8 is het beste)
 
Laatst bewerkt:
Leuk uitgevoerd ;) Twee puntjes:

  • Misschien een idee om het level te laten zien? (Of zie ik die over het hoofd :p)
  • De laatste zet van mij gebeurt meestal vanzelf (als dat de enige zet nog is). Lijkt me een beetje arrogant, en ik houd niet van arrogante programma's :p

Voor de rest, netjes gedaan :thumb:

[edit] AH, het level zullen de sterretjes zijn? :D[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Leuk uitgevoerd ;) Twee puntjes:

  • Misschien een idee om het level te laten zien? (Of zie ik die over het hoofd :p)
  • De laatste zet van mij gebeurt meestal vanzelf (als dat de enige zet nog is). Lijkt me een beetje arrogant, en ik houd niet van arrogante programma's :p

Voor de rest, netjes gedaan :thumb:

[edit] AH, het level zullen de sterretjes zijn? :D[/edit]

De sterretjes zijn inderdaad het level :)
Over het 'automatisch aanvullen' idee zal ik eens nadenken. Ikzelf vind het wel een leuke feature... Maar als meer mensen het vervelend vinden dan zal ik het er (binnenkort) uithalen.
 
Ja het is inderdaad een leuke feature, omdat het kan en het best logisch is dat dat gedaan moet worden, maar ik heb meerdere keren gehad dat ik 'automatisch' op dat laatste vakje druk, en dan krijg ik zo'n vervelende harde 'ping', omdat ik niet in dat venster mag klikken :p
 
Misschien een functie om speler te laten beginnen? en mooie graphics :p
 
Versie 1.0.1.0 gereleased. Zie eerste post.

@niekfct: ik ben nog bezig met jouw verzoek. Dat is nog niet veranderd.
 
Inderdaad een leuk spelletje, leuk gemaakt en het ziet er mooi uit. Nu alleen nog een eigen .icon erbij:thumb:
 
misschien nog leuk om er verschillende moeilijkheden in te doen?

Verder leuk:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan