Bother DCP-585W print niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

wiegahh1

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2014
ik heb hier een draadloos printer
maar hij print niet helaas heb al van alles geprobeerd misschien jullie ideen wat ik nog kan doen voor ik hem weg doe
dit heb ik zo al geprobeerd

5 x reinigen
dat vaak herhaald maar niks helpt
andre intpatronen er in gedaan geen suc6

oke laat ik het anders formuleren
je wilt een pagina of foto afdrukken of een belangerijke tekst
hij ontvangt wel maar ook wel geluid dat hij iets doet maar

papier blijft blanco

ja sorry hoor maar ik omschrijf het zo duidelijk mogelijk en jullie vragen of ik DUIDELIJK wil zijn zo beter ?

Mijn auto start niet.
Zit er wel brandstof in?
Wat gebeurt er als je start?
Zie je info als je start?

Antwoord, hij start niet....:rolleyes:

Wat zou jou antwoord dan zijn?
Niemand kan wat met wat je meld, er zijn echt echt geen helderzienden hoor......

Probeer het eens met de help :shocked: die Pier en ik je toegestuurd hebben. Dat is natuurlijk :p veel beter dan dat wij het uit kunnen leggen. Anders ga er eens mee naar de winkel en laat de printer eens nakijken door een professional.

Hallo

"en jullie vragen of ik DUIDELIJK wil zijn zo beter ? "

Niet echt ... desondanks toch een poging ...

Meeste printers beschikken over een selftest -->

Beweegt de printkop wel , alsof hij zou printen ???

Indien ja , dan gok ik op defekte cartridges , of ...

Mocht dit een printer zijn , met vast ingebouwde printkop ... dan zal deze uitgedroogd zijn (verstopte printkanalen)

Mits demontage en het nodige reinigingswerk ->kan<- dit op te lossen zijn , maar of het sop de kolen waard is ???

Uiteraard is een geleverd antwoord nuttiger voor de t.s. , naarmate er meer korrekte/duidelijke info wordt gegeven , waar hier niet echt sprake van is ...

Peter

Hier wordt een paar keer Brother support geadviseerd. Ik heb zelf een zeer slechte ervaring met Brother. Hun support gebeld voor een probleem. Ze kwamen er niet meteen uit. De beloofde mail met oplossing is nooit gekomen. Waardeloos!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan