Bounce functie bij Mailwasher pro 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Ik heb mailwasher pro 4 geinstalleerd maar wanneer ik de spam-mails wil bouncen krijg ik volgende melding : zie bijlage.

Hoe kan ik dit verhelpen ?

Bijlagen

• mailwasher.jpg
    mailwasher.jpg
    92,3 KB · Weergaven: 26
Ze omschrijven het nogal netjes.
"Waarschijnlijk het antwoordadres vergeten".
Ze kunnen dus niet bounchen. Het enige wat je kunt doen is deleten en kijken of de blacklist wel gaat.

Niet bestaand return adres, dus kan die ook niks bouncen. Dat geeft ie hier even aan.

En hoe komt dat? omdat de gene die jou spam stuurd zijn eigen email adres faked.

Geplaatst door Elisa
Ze omschrijven het nogal netjes.
"Waarschijnlijk het antwoordadres vergeten".
Ze kunnen dus niet bounchen. Het enige wat je kunt doen is deleten en kijken of de blacklist wel gaat.

Elisa, dat het antwoordadres waarschijnlijk 'forged' is betekent niet dat het is vergeten, maar dat het waarschijnlijk om een vals (niet-bestaand) adres gaat. Dat is een truc die spammers tegenwoordig inderdaad veel toepassen (naast het 'spoofen' van bestaande e-mailadressen).

Karine, het is sowieso onverstandig om te bouncen; omdat tegenwoordig veel van de 'spoofing'-techniek gebruik wordt gemaakt, draag je door te bouncen alleen maar bij aan de verdere verbreiding van de spamplaag: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=164733&highlight=bouncen

Daarom schreef ik ook: Ze omschrijven het nogal netjes ;)

Ok , ik heb het probleem gevonden.

Mijn firewall hield de uitgaande berichten tegen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan