bouwen van een pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

levien van de w

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2003
ik zoek een setje voor het inbouwen van hardware en een polsbandje voor mijn eigen te ontladen.
ik heb al op meerdere sites gekeken maar ik kan niks vinden kan jij me helpen?

Wat voor hardware heb je dan en wat wil je ermee gaan doen.

Zoek je gewoon een moederbord met processor en geheugen of heb je al zoiets. (en dus wat precies?)

Geplaatst door levien van de w
ik zoek een setje voor het inbouwen van hardware - polsbandje voor mijn eigen te ontladen.

Wat voor setje? Schroevendraaiers-setje?:p
Als je voor het eerst een pc wilt bouwen, moet je hier maar eens kijken. Vooral de bovenste is interressant...

Gebruik zelf geen polsbandje ofzo, maar je kunt ook gewoon even een (ongecoatte) verwarmingsbuis vastpakken.

ik heb alle onderdelen nieuw gekocht een systeemkast, moederbord geheugen processor etc etc etc ze hebben mij verteld als ik ga beginnen bouwen dat ik me eigen moet ontladen anders zou bijvoorbeeld iets kapot kunnen gaan dus ik dacht misschien zijn er wel een soort setjes waar alles inzit of zo

Hoe bedoel je waar alles inzit?

Raak de kachel ff voor een paar seconden aan en je bent ook niet meer statisch geladen.

Als je nog nooit een pc hebt gebouwd, raad ik je toch aan dit door iemand te laten doen die er wel verstand van heeft. Of je moet erg veel vertrouwen in jezelf hebben om dit te gaan doen....

Die polsbandjes zijn er geloof ik wel, en zullen ook vast wel bij de locale pc-boer te krijgen zijn...

Toch vind ik dit vrij overbodig, raak zelf vaak geeneens de kachel aan:p

Bouwse:thumb:

Geplaatst door Tarabass
Die polsbandjes zijn er geloof ik wel, en zullen ook vast wel bij de locale pc-boer te krijgen zijn...

Toch vind ik dit vrij overbodig, raak zelf vaak geeneens de kachel aan:p

Bouwse:thumb:

Nog eenvoudiger: gewoon je beide handen onder de koudwaterkraan steken en zonder handdoek laten opdrogen.

ik heb ook zelf mijn pc gebouwd zonder me te ''ontladen"", ik was wel behoorlijk opgewonden af en toe:D

veel succes

Hmm, het invoeren van een link werk niet echt bij deze site zie ik.
Kijk even op www.conrad.nl
En voer bij "zoeken" even de trefwoorden 'polsband' en 'pc gereedschapset' in.

conrad..daar heb ik m ook vandaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan