Bouwen van een pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Met die kit ga je het niet halen een pc van 700 euro moet nog videokaart voeding kast bij of je moet van dit nog wat hebben leggen.

De upgrade kit is goed. Alleen hoef je geen losse videokaart te verwachten. Je moet nog een Voeding en kast hebben en wellicht assemblage kosten?

dit is een reken monster kit, op zich niks mis mee maar daar hebben games niets aan.
games hebben meer aan een krachtige videokaart en wil je een beetje goed kunnen gamen dan ben je al snel 200/300 euro kwijt aan een game kaart

wow dus een game video kaart korst al rond de 300 euro ... maar wat pas bij wat ? kan iemand een soort van samen stellen ?

Dus de 2 de van sander kan wel spellen zoals gta(4)(5),callofduty,enz aan ? als dat zo is ga ik denk ik daar voor

@TS
Neem wel het tweede systeem :), het eerste is wel echt een budget systeem. Maar met het tweede kan je GTA en Cod gemakkelijk op ultra.
Ik heb zelf een HD 7950 en ik speel soms bo2 zombies en daar haal ik gemiddeld 120 fps.

tja en die zit onder de €700 dus dat is ook fijn. Ik zal binnenkort gaan bestellen zijn er nog dingen waar ik om moet denken bij het bouwen ?

Ja, alleszins de spacers die je moet installeren.
Niet te veel koelpasta gebruiken.
Zorgen voor een goede airflow.
En andere dingen...
Bekijk alleszins veel tutorials.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan