bouwen website maar geen enkele ervaring

• Onderwerp starter Onderwerp starter ro2b
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ro2b

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2008
Hallo,

Wie wil mij helpen met het bouwen van op zich een eenvoudige site waar meerdere gebruikers gegevens op kunnen invullen. De gegevens moeten verzameld en daarna automatisch verwerkt worden in een ander programma (maar dat is dan weer van latere zorg).

Ik heb totaal geen ervaring hierin.:o

Ik beschik wel over een eigen domein incl. naam en hosting met php en nog veel meer.

Bij voorbaat dank
RO2B

Nee, ik denk niet dat CMS hetgeen is wat ik zoek.

Ik zal proberen het te omschrijven (ik heb de vraag overigens al eens eerder, rond juli vorig jaar gesteld).
Voor een spel (tour de france) wil ik dat deelnemers elke dag een tijd kunnen opgeven (voor 10 uur 's ochtends) die daarna verzameld wordt in een excel bestand. Het excel bestand is waarin het spel verder wordt afgehandeld.
Ik stel mij het volgende voor:
intropagina met daarop een aanmeld/inlog scherm met controle code (oid).
Na deze intro, zodra je dus bent ingelogd kom je op een pagina met een keuze voor het invoeren van een tijd (in uren, minuten en seconden) per etappedag of eventueel alles in een keer.
Een andere, bijvoorbeeld info over etappes of oudere tours, pagina moet raadpleegbaar zijn vanaf de pagina waar je tijden invult. Tevens een pagina met een ritcalculator (bijv. door invoeren snelheid volgt er een tijd). Deze twee pagina's als een pop-up achtig iets naast de hoofdsite.

Het gaat er mij dus om dat er een pagina komt waar iets dergelijk is in te vullen en dat het gegeven dan (automatisch?) opgeslagen wordt in een database oid gekoppeld aan de betreffende persoon (met unieke inlogcode).
Die gegevens moeten dan per etappedag in het excel bestand ingelezen kunnen worden.

Ik hoop dat het zo duidelijk is, anders hoor ik het wel.

groet
RO2B

Laatst bewerkt: