Bouwen XP applicatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

hhansman

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2005
Beste mensen, ik weet niet of dit hier de goede plek is voor het stellen van de volgende vraag, maar ik probeer het maar.

Ik ben GEEN programmeur, maar zoek iemand die samen met mij een windows XP applicatie wil bouwen. Uiteraard met een professionele (gelikte) interface (zoals bv. ad aware), waarbij via (sub)menu's items worden aangevinkt, waarna op de achtergrond berekeningen worden uitgevoerd. Hierbij worden tevens gegevens gehaald uit een gekoppelde database.

Mijn vragen zijn:

(a) Over welke kennis moet iemand beschikken om dit te kunnen bouwen. Oftewel welke programmeertalen zijn hier van belang??
(b) waar vind ik iemand die dit als freelancer/hobbyist samen met mij wil doen. Is hiervoor een site??

De bedoeling is om een niet-commercieel product te ontwikkelen, eventueel als shareware versie.

Hoor graag van je,

Harrie Hansman

Beste mensen, ik weet niet of dit hier de goede plek is voor het stellen van de volgende vraag, maar ik probeer het maar.
Als het programma in VB geschreven moet worden dan wel, maar moet het bijvoorbeeld in C++ dan deponeer je je bericht in de desbetreffende sectie.

Ik ben GEEN programmeur, maar zoek iemand die samen met mij een windows XP applicatie wil bouwen. Uiteraard met een professionele (gelikte) interface (zoals bv. ad aware), waarbij via (sub)menu's items worden aangevinkt, waarna op de achtergrond berekeningen worden uitgevoerd. Hierbij worden tevens gegevens gehaald uit een gekoppelde database.
Mag ik je vragen om wat voor berekeningen gaat het die op de achtergrond moet draaien?

Mijn vragen zijn:

(a) Over welke kennis moet iemand beschikken om dit te kunnen bouwen. Oftewel welke programmeertalen zijn hier van belang??
(b) waar vind ik iemand die dit als freelancer/hobbyist samen met mij wil doen. Is hiervoor een site??