"> bovenaan m'n site, hoe krijg ik dat weg?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kleuters

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2011
M'n site is een regel naar beneden geschoven en nu staat er boven de site ">, als ik op de iPad kijk. Op de computer staan die tekens er niet, maar is de hele site ook een regel naar beneden geschoven.
Ik heb vast per ongeluk iets in de code van het template gedaan waardoor dit gebeurd is.
Hoe krijg ik die lege regel weer weg? Ofwel de site weer helemaal naar boven?
image.jpgimage.jpg

www.jufanke.nl/kleuterlesidee.html

Je site is geinfecteerd geraakt met malware, gelukkig zijn ze slordig geweest wardoorjij die > ziet. In je <body> tags staat een onload, die hoort daar niet, er hoort gewoon alleen <body> te staan.

Je moet natuurlijk ook zo snel mogelijk je eigen PCs scannen op virussen en je wachtwoorden aanpassen.

Onload verwijderen

Bedankt voor uw reactie

In welk stukje van de code kan ik die onload vinden? Of moet ik daarvoor de code hier even neerzetten?
Is dat de code van mijn template of de code op elke pagina van mijn site?
Ik heb er niet zo heel veel verstand van ;).

Ik weet dat m'n computer geïnfecteerd is geraakt met Malware. Ik krijg ook allerlei ongewenst pop-ups op internet.
De virusscanner kan de malware niet vinden. Ik heb ook de programma's malwarebytes en superantispyware laten scannen, maar ook zij krijgen de malware niet gevonden.
Heeft u misschien nog een tip?

Hoi,

Probeer eens HitmanPro (http://www.surfright.nl/nl/hitmanpro) om uw computer virus-vrij te maken.

Bij de HTML-code van uw website vlak onder </head> staat:
<body onload="<script> ... </script>">

Haal de "> eens weg, dan zou het opgelost moeten zijn.

Groet,

Laatst bewerkt:
Ik heb de onload gevonden, tenminste ik zie 'm als ik via internet de broncode van mijn site bekijk.
In Dreamweaver is de onload nergens te zien in mijn broncode. Hoe krijg ik 'm daar ook tevoorschijn getoverd, zodat ik hem kan verwijderen?

OPGELOST! Bedankt!

Je site is geinfecteerd geraakt met malware, gelukkig zijn ze slordig geweest wardoorjij die > ziet. In je <body> tags staat een onload, die hoort daar niet, er hoort gewoon alleen <body> te staan.

Je moet natuurlijk ook zo snel mogelijk je eigen PCs scannen op virussen en je wachtwoorden aanpassen.

Laatst bewerkt:
Ik heb de onload gevonden, tenminste ik zie 'm als ik via internet de broncode van mijn site bekijk.
In Dreamweaver is de onload nergens te zien in mijn broncode. Hoe krijg ik 'm daar ook tevoorschijn getoverd, zodat ik hem kan verwijderen?
Wat bekijk je in DW, de bestanden op je harde schijf of de bestanden op de server? In het eerste geval kun je gewoon de bestanden van je harde schijf uploaden en de geïnfecteerde bestanden op de server wissen.

Hoi,

Probeer eens HitmanPro (http://www.surfright.nl/nl/hitmanpro) om uw computer virus-vrij te maken.

Bij de HTML-code van uw website vlak onder </head> staat:
<body onload="<script> ... </script>">

Haal de "> eens weg, dan zou het opgelost moeten zijn.

Groet,
Het hele onload gebeuren moet weg, daar komt het virus mee binnen.

EDIT:
BIk weet dat m'n computer geïnfecteerd is geraakt met Malware. Ik krijg ook allerlei ongewenst pop-ups op internet.
De virusscanner kan de malware niet vinden. Ik heb ook de programma's malwarebytes en superantispyware laten scannen, maar ook zij krijgen de malware niet gevonden.
Heeft u misschien nog een tip?
Ik gebruik zelf AVG, maar ik zou gewoon even naar het virus/malware gedeelte van dit forum gaan, daar weten ze er allicht meer van af.

Laatst bewerkt:
Volgens mij heb ik 'm gevonden en is ie nu weg. Bedankt voor de hulp.

Wat bekijk je in DW, de bestanden op je harde schijf of de bestanden op de server? In het eerste geval kun je gewoon de bestanden van je harde schijf uploaden en de geïnfecteerde bestanden op de server wissen.

Het hele onload gebeuren moet weg, daar komt het virus mee binnen.

EDIT:

Ik gebruik zelf AVG, maar ik zou gewoon even naar het virus/malware gedeelte van dit forum gaan, daar weten ze er allicht meer van af.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan