pimpastoor
Gebruiker
- Lid geworden
- 7 mrt 2007
ik wil bij het naar onder scrollen de bovenste cellen blijven zien, maar hoe doe ik dit??
alvast bedankt..
alvast bedankt..

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Dit gaat in twee stappen: eerst maak je een horizontale splitsing, door het kleine knopje boven de vertikale schuifbalk (aan de linker kant van je scherm) zo ver naar beneden te trekken als nodig.
![]()
Daarna kies je in het menu "Venster" de opdracht "Titels blokkeren"
Jelle
Wat gek, bij mij wel. Bij mijn ene excel (Windows, Office 2003) krijg ik anders een splitsing midden door mijn scherm, zowel horizontaal als vertikaal. Bij mijn andere excel (Office for Mac 2004) kan ik niet eens blokkeren zonder eerst de splitising aan te geven.Eerste stap is niet nodig, Jelle.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.