Bovenste deel scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

pierre27

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2001
Berichten
199
Goede Avond,
ben mijn laptop opnieuw aan het installeren met Win-XP-prof, nadat mijn harde schijf is geformateerd.
Nu krijg ik tijdens de SETUP alleen maar het bovenste deel van de afbeelding op mijn hele scherm.
Ik kan dus geen wijzingingen cq bevestigingen aanklikken, omdat het onderste deel niet aanwezig is.
Wie weet raad ???
Zoekfunktie had geen resultaat!!
mvg
Pierre
 
Goede Morgen,
ik heb nog eens nagedacht, ..........het heeft met de RESOLUTIE te maken van het scherm, het beeld is te groot voor het scherm, daarom zijn de letters uitgetrokken van het deel, wat ik op het scherm zie.
Maar tijdens de SETUP kan ik dit niet veranderen.
mvg
Pierre
 
Scherminstellingen fout ????

Goede Morgen,
Nog steeds geen reaktie op mijn probleem, terwijl dit probleem toch wel bekend is, ..........ik heb het in het verleden gezien, maar weet niet meer waar!!!
Kan het zijn, dat mijn scherminstellingen van mijn laptop niet goed staan?
Maar hoe coorigeer je die???
Op een desktopscherm zitten knoppen voor het bijstellen, op de laptop zit er geen een.
mvg
Pierre
 
Beeldscherminstellingen kun je wijzigen door rechtermuisklik op het bureablad. Maar aangezien je nog geen volledige installatie hebt gedaan heb je dus geen bureuablad.
Ik weet niet hoe dat met laptops zit, maar er moet een mogelijkheid zijn om dat in te stellen. Lees desnoods de handleiding van je laptop door.
 
weergave

Bedankt Frederik,
maar zoals jezelf al zegt.............................ik heb nog geen besturingssysteem.
In mijn handleiding staat er niets over in.
Het beeldscherm lijkt wel op de weergave van:
WINDOWS KLASSIEK EXTRA GROOT
je kreeg dat als je toegankelijkheidopties (Configuratie)instelde bij windows-98, dan kreeg je eerst het bovenste gedeelte van de afbeelding op je scherm (voor de helft dus) en daarna het ondertste gedeelte.
mvg
Pierre
 
Ik weet het niet Pierre :(

Misschien dat je in de BIOS instellingen van je laptop iets kunt veranderen voor wat betreft de scherminstellingen?
Of zoeken met google.
 
Gelukt !!!!

Frederik,
het is gelukt via het BIOS!!!!
Bij de "startup configuration" heb ik de "screen explansion" op disabled gezet
Toen lukte het nog niet.
Daarna in het bios de "load default settings" laten uitvoeren en toen was het voor elkaar, ik kreeg nu zelfs een kleiner scherm dan normaal, maar win-xp zit er weer op, om het kleinere scherm groter te maken heb ik de "screen configuration"weer aangezet en nu is het scherm weer als vanouds.
Ik had waarschijnlijk alleen met het terugzetten van de "default"gegevens hetzelfde bereikt, maar dat weet ik voor de volgende keer.

groetjes
Pierre:( :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan