bovenste rij toetsen werkt niet LT

• Onderwerp starter Onderwerp starter nixs
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

nixs

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2004
Hoi luitjes en dames.,

De bovenste rij van mijn LT doet het niet,de kleuren hard en zacht geluid uit.
Het vreemde is dat het precies 1 tm 12 is Esc doet het bv wel.
Zelf heb ik al gezocht in de oude andwoorden,daar lag het aan de battery bij de vrager.
Ik heb een laptop en weet niet of het het ooit gedaan heeft,maar volgens mij niet
Ben dan ook heel bang dat ik een ruk LT heb gekocht dit is niet het eerste wat eraan is.

In het begin gaf wind systeemworks 500 register fouten aan,volgens mij is er maar 1 oplossing en dat is terug met dat ding.
Maar dat doe ik pas na 10mnd waar ik mijn redenen voor heb.
Ik heb de 2de vraag erbij gezet omdat ik dit heel vreemd vindt mocht dit niet de bedoeling zijn sorry.

Een fijn weekend nixs

heb je de drivers geinstalleerd? En heb je niet een toets met F-lock erop zitten?

heb je de drivers geinstalleerd? En heb je niet een toets met F-lock erop zitten?
De laptop is hagel nieuw alles is in de fabriek erop gezet zoals je zult weten staat alles er tegenwoordig op dus dit kan het probleem niet zijn

Bedankd voor je reactie .............nixs

oh sorry, dacht dat het een LogiTech toetsenbord bedoelde :confused: :rolleyes:
dan zal ik maar terug gaan ja, ik zal er de moeite niet eens voor doen om het te verhelpen als je hem niet uit de winkel hebt. Gewoon teruggaan.

oh sorry, dacht dat het een LogiTech toetsenbord bedoelde :confused: :rolleyes:
dan zal ik maar terug gaan ja, ik zal er de moeite niet eens voor doen om het te verhelpen als je hem niet uit de winkel hebt. Gewoon teruggaan.
FOUTJE BEDANKD,ik heb hel de database afgezocht maarkom het probleem maar 1x tegen en dat ging idd over een normale vaste pc :thumb: weekend ............nixs

Ps ik ga ermee terug dus de vraag is opgelost voor mij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan