Box programam ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter GDay
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

GDay

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2007
Ik heb nieuwe muziekboxen gekocht voor op mijn kamer
Maar die heb ik aan het plafond opgehangen omdat ze te groot zijn
Ik plug ze in in de koptelefoon plugin van mijn laptop
Maar als ik ze harder of zachter wil zetten moet ik op een stoel staan om dat aan de box te doen
Is het mogelijk daar een simpel programmaatje voor te maken?
Zoiets als Audiomanger op windows
maar dan alleen voor de boxen?

Ik weet het is wat veel gevraagt maar weet iemand hier wat vanaf?

Gday:thumb:

nee, want je boxen ziet de computer gewoon als "elke andere" boxen; in dit geval je lijnuitgang voor de headphones. Je zal al het volume moeten dimmen, want alleen je boxen kan geloof ik niet

Het kan echter wel dat je laptop een speciale volume regeling heeft voor ALLEEN je headphones, in dat geval kan het wel, denk ik

Daarom wou ik het alleen van de input doen dus in dit geval voor boxen , maar als je er oordopjes in plugt dat die ook werkt ik legde beetje verkeerd uit

Tja je kunt het ook moeilijk willen doen...

Zet gewoon je volume op je PC op maximaal en regel dan 1 keer het volume van je boxen.

Vervolgens hoef je alleen maar het volume van je PC aan te passen... Sluit je daarna je oordopjes aan dan zet je het PC-volume weer op max...

Tja je kunt het ook moeilijk willen doen...

Zet gewoon je volume op je PC op maximaal en regel dan 1 keer het volume van je boxen.

Vervolgens hoef je alleen maar het volume van je PC aan te passen... Sluit je daarna je oordopjes aan dan zet je het PC-volume weer op max...

Zoiets had ik ook kunnen bedenken
-.-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan