Boxen/koptelefoon werken niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

joukee

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2011
Hallo,

Gister heb ik mijn boxen uit de computer gehad omdat ik ze nodig had op een andere locatie.
Terug bij thuiskomst heb ik de splitter weer achter in de pc gedaan zodat mijn boxen en koptelefoon
weer zouden werken maar helaas nu doen ze het niet meer in de computer.

De boxen en koptelefoon zijn niet kapot want op de telefoon/laptop etc doen ze het gewoon
maar in beide ingangen op de pc doen ze het niet meer...

Wat ook apart is is dat mijn muziekspelers (bsplayer en media player) beide niet meer werken bij het afspelen
en dat youtube filmpjes nog maar een aantal seconden afspeeld waarna hij ermee stopt terwijl de rest van de video wel gewoon
geladen wordt..
Ook zag ik een programma rechts onder tussen de icoontjes staan FFDshow ofzo maar die zie ik nu niet meer na de stappen hieronder

Wat heb ik al geprobeerd
1. systeem herstel. Hierdoor krijg ik bij het opstarten wel geluid en vervolgens is het geluid weer weg
2. instellingen van het geluid bekeken maar dit is allemaal prima

Ik hoop dat iemand DE oplossing heeft

Dan misschien even pc open maken en kijken of alles nog goed zit? Ik vind het zo raar dat je programma's crashen... Als alles nog goed zit even scannen met virusscanner en anti malwarebytes

Het probleem is opgelost!

Wat heb ik gedaan
1. AVG op me pc gezet en laten scannen
2. Allerlei programma's (voornamelijk spellen) die ik de laatste tijd gedownload had verwijderd

Ik weet dus niet wat de oorzaak is want AVG heeft niks gevonden en is zelfs nog bezig maar opeens
klikte ik een filmpje op Facebook aan met in me achterhoofd mm ik heb geen geluid maar zal niet uitmaken
voor het filmpje en toen wonder boven wonder hoorde ik opeens wel geluid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan