jordyvan
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 jul 2006
Sinds een aantal dagen komt er geen geluid meer uit de boxen van mijn laptop. Ik heb al bij apparaatbeheer gekeken, maar daar staan geen vraagtekens, uitroeptekens of andere alarmbellen. Ik heb ook een systeemherstel gedaan, maar dat mocht ook niet baten. Verder heb ik met Everest opgezocht welke geluidskaart ik heb, maar er staat geen informatie bij.
Heel vreemd; als ik de output verander naar koptelefoon en ik schuif het volumebalkje omhoog en omlaag hoor ik wel een klein gedeelte van bijvoorbeeld de muziek of de film die op dat moment wordt afgespeeld.
Ik heb een HP 625 (draait op windows 7 home premium 64-bit) en heb al op de site van HP de drivers gedownload en geinstalleerd, maar dat hielp niet.
Wie kan mij helpen?
Heel vreemd; als ik de output verander naar koptelefoon en ik schuif het volumebalkje omhoog en omlaag hoor ik wel een klein gedeelte van bijvoorbeeld de muziek of de film die op dat moment wordt afgespeeld.
Ik heb een HP 625 (draait op windows 7 home premium 64-bit) en heb al op de site van HP de drivers gedownload en geinstalleerd, maar dat hielp niet.
Wie kan mij helpen?