Boxen laptop doen het niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jordyvan

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2006
Sinds een aantal dagen komt er geen geluid meer uit de boxen van mijn laptop. Ik heb al bij apparaatbeheer gekeken, maar daar staan geen vraagtekens, uitroeptekens of andere alarmbellen. Ik heb ook een systeemherstel gedaan, maar dat mocht ook niet baten. Verder heb ik met Everest opgezocht welke geluidskaart ik heb, maar er staat geen informatie bij.

Heel vreemd; als ik de output verander naar koptelefoon en ik schuif het volumebalkje omhoog en omlaag hoor ik wel een klein gedeelte van bijvoorbeeld de muziek of de film die op dat moment wordt afgespeeld.

Ik heb een HP 625 (draait op windows 7 home premium 64-bit) en heb al op de site van HP de drivers gedownload en geinstalleerd, maar dat hielp niet.

Wie kan mij helpen?

Welke audio (sorry er stond video) kaar heb je : had je een beetje orange luitsprekertje onderaan ? en kon je van alles instellen of

zag je geen icon en kon je gewoon muziek en geluid luisteren?

Laatst bewerkt:
Nee, ik had geen luidsprekertje (van ATI Realtec, die bedoel je zeker?) in de taakbalk staan.
Ik heb een Radeon 4250 en door jouw opmerking ben ik de drivers aan 't installeren voor die videokaart, misschien mag dat baten.

sorry mijn laptop heeft problemen met de video kaart dus dat zit nog in men hoofd:shocked:

maar werkt die geluid kaart driver niet?

maar wat ik niet snap is dat je door een koptelefoon wel wat hoort (een beetje dan) dat is wel gek:confused:

Sterker nog, door de koptelefoon hoor ik alles, maar als ik de koptelefoons unplug dan hoor ik geen geluid meer uit de boxen.

Ik bedoelde met:

Heel vreemd; als ik de output verander naar koptelefoon en ik schuif het volumebalkje omhoog en omlaag hoor ik wel een klein gedeelte van bijvoorbeeld de muziek of de film die op dat moment wordt afgespeeld.

dat als ik geen koptelefoon dr in heb, maar de instellingen verander naar koptelefoon, ik dan met het schuifbalkje soms delen van het gespeelde hoor door de boxen.

oke dan snap ik er dus niks van:(

mischien een virus of iets in je pc kapot

en is er een verschil als je de stekker erin of eruit doet mischien kun je de energie instellingen aanpassen dus het kan een probleem met de voeding zijn:thumb: dat staat ook op andere forums

Dit is een vraag van heel lang geleden. De boxen doen het inmiddels weer.. Hoe? Weet ik niet.

Aangezien het topic uit 2012 kan er wel een slotje op, is niet echt actueel meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan