boxen maken kraak geluid bij afspelen DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Metink

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2004
Hallo,

Ik heb een LG DVD speler gekocht en heb deze ingebouwd op een pentium 2 computer met windows 98(FE) Alles verliep goed.. programma geinstalleerd om af te spelen maar wanneer hij begint af te spelen geeft hij een ontzettend kraakgeluid door het normale geluid heen, waardoor het geluid dat je hoort te horen niet meer kan verstaan door het gekraak...:(
Heb nu al verschillende programma's geprobeerd maar het is bij elk programma weer!
Het gekke is echter dat wanneer ik een CD afspeel met deze DVD-speler en hetzelfde programma ik nergens last van heb.:confused:

Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn?
Ben echt radeloos:rolleyes:

Alvast Bedankt !

Laatst bewerkt:
Heb je wel het audiosnoertje van je DVD speler naar je Moederbord aangesloten??

Dit zorgt namelijk voor een goede overdracht van het geluid

Geplaatst door Ron_123
Heb je wel het audiosnoertje van je DVD speler naar je Moederbord aangesloten??

Dit zorgt namelijk voor een goede overdracht van het geluid

Het audiosnoertje wordt op de geluidskaart aangesloten (die kan op het moederbord het moederbord zitten) maar heeft in dit geval waarschijnlijk weinig met het probleem van doen omdat dit alleen gebruikt wordt bij audio cd's

Wat is de processor snelheid, ik neem aan dat je geen MPEG kaart in de pc hebt zitten en de DVD softwarematig afspeelt. Dan zal je toch gelijk of hoger dan 400 mhz moeten zitten wil dit vlekkeloos gaan verlopen.

Laatst bewerkt:
Audiosnoertje is in ieder geval aangesloten.

Processor snelheid zit net boven de 400 Mhz.
Heb hier ook al aan zitten denken maar dit moet tog net kunnen?!
Bedankt voor jullie reacties zover...

Ik weet niet welk programma je gebruikt om de DVD's nu af te spelen, wellicht een optie om een oudere (lichtere) versie ervan te proberen.
De eis van een PII >400mhz is echt ook een minium eis, het gaat al een heel stuk beter met een PIII 500. Ik kom in elk geval al software matige spelers tegen die een minium eis hebben van PIII 700mhz of hoger.

Heb ik ook al geprobeerd...
Is er echt geen oplossing voor?

Anders is er 30 E. naar de kl*te:confused:

ps. kan zon M-PEG kaart iets oplossen dan?En hoe duur is zon ding?
PLEASSEEEEEEE... HELP-MIJ!!

Wat zijn de specificaties van je pc precies?
En welke player gebruik je (of heb je al geprobeerd)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan