Boxen - niet overal geluid uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Smartguy

Meubilair
Lid geworden
13 jul 2001
Ik heb hier 5 boxen op het bureau staan, en nog een subwoofer op de grond met daarop nog een half ovale box die normaal op het beeldscherm hoort.

Maar nu hoor ik als ik de boxen (op het bureau) een voor een afga uit sommige (correctie, de meeste - 3vd5) geen geluid komen. Hoe kan dat? En beter nog, hoe los ik dat op?

EDIT: Die box wat op de subwoofer staat doet het ook niet.

Laatst bewerkt:
Is het een dolby systeem en ondersteunt jou pc dat ?

Software en boxen van Creative?

If juist hetzelfde probleem. Ik heb het surround systeem waar er 4 kleinere boxen op de sub aangesloten zijn. Van de 4 boxen kunnen er slechts 2 tegelijkertijd werken. Als ik met de kabels lig om te steken doen de andere boxen het ook, maar altijd slechts 2 tegelijkertijd. Vroeger was dat niet.

Hopelijk kan iemand ons helpen...

Geplaatst door roby
Is het een dolby systeem en ondersteunt jou pc dat ?

Ja, het is Dolby Surrond (Dolby Digital Surround EX staat op de doos)

De geluidskaart en boxen zijn beide van Creative.

De kaart heet Creative SoundBlaster Audigy Player

Is er bij de software geen instellingen voor de boxen die je kunt veranderen staat er ook niets in de handleiding ??

SB Audigy en 5.1 geluid.

Ik heb zelf ook een Audigy en die heeft de onhebbelijkheid dat ie soms idd. zijn instellingen verliest.

Het resultaat is dan dat er uit meerdere speakers geen geluid meer komt.

Dit is te herstellen door de diagnose software die op de driver cd staat eens te laten lopen.

daarna op testen klikken en als het goed is dan zou hij het gewoon weer goed moeten doen.

Suc6

Ps.: je hebt toch wel in het configuratiescherm voor een 5.1 opstelling gekozen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan