Boxen pc voor HDTV

Status
Niet open voor verdere reacties.

Veriitas

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2007
Goedemiddag,

Ik heb gister een 2.1 set gekocht van Logitech voor mijn HDTV.
Deze zijn bedoeld voor een PC. Ik vroeg aan de medewerker in de winkel en die zei dat elke boxen wel op de tv zouden werken. Dus ik heb er een paar aangeschaft en ik kreeg er een extra kabeltje bij.

Alleen het probleem is dat ze niet werken. Ik blijf geluid horen uit me tv boxen.
Ik heb al in het menu scherm gekeken van de TV, maar kon niks vinden.

Een paar foto's :
TV

Achterkant subwoofer:

Extra kabeltje:

Kabel van boxen:

Uitgangen TV:

Hoop dat ik het zo duidelijk heb verteld.

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groeten,

Veriitas

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik weet niet of ik je goed begrijp maar je wil het geluid van de tv(monitor) over de speakers van de pc laten horen.
krijg je wel geluid uit de pc speakers vanaf je tv?
want ik ben bang dat het niet gaat lukken volgens mij zijn dat van die tv ,ingangen en geen uitgangen maar ik kan het mis hebben dus even een toelichting graag
Modag

Laatst bewerkt:
Ik heb gewoon apart boxen gekocht voor mijn tv, omdat het geluid zo slecht is.
Ik wil ipv de normale TV boxen die ik nu heb op mijn philips tv, geluid uit de logitech speakers krijgen.
En ik krijg er dus geen geluid uit als ik ze aansluit op me tv, mijn standaard boxen op me tv blijven het
doen en de logitech speaker niet.

Ja, dat werkt wel :P maar komt er dan ook het mooiste geluid uit?

Laatst bewerkt:
Hoi,

Dat is volgens mij de enigste manier want zoals ik al schreef die andere op de foto zijn volgens mij ingangen en geen uitgangen.

Je zal het geluid logitech op een bepaalde stand moeten zetten en dan kan je gewoon met de afstandbdiening van de tv het geluid wat harder en natuurlijk zachter zetten en ja je moet zelf maar luisteren of het een beetje klinkt dat kan ik vanaf hier niet beoordelen.

Modag

Hoi,

Dat is volgens mij de enigste manier want zoals ik al schreef die andere op de foto zijn volgens mij ingangen en geen uitgangen.

Je zal het geluid logitech op een bepaalde stand moeten zetten en dan kan je gewoon met de afstandbdiening van de tv het geluid wat harder en natuurlijk zachter zetten en ja je moet zelf maar luisteren of het een beetje klinkt dat kan ik vanaf hier niet beoordelen.

Modag

Ok, bedankt voor de hulp iig:thumb:

Inderdaad, de enige mogelijkheid is om de boxen aan te sluiten via de koptelefoon-aansluiting. Je kunt de boxen van de tv zelf dan uitzetten met de mute knop op de afstandsbediening

Hmm jammer, maja als ik de bass knop helemaal open draai is het sowieso wel beter:p

Bedankt voor de moeite!!

MVG,

Veriitas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan