boxen werken niet goed met vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

arjanh666

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2006
Ik heb een raar probleem. Ik heb op mijn computer een headset + 2 boxen aangesloten. Deze zijn apart van elkaar te regelen dus of de 1 of de ander staat aan maar nu ik windows vista heb werken de boxen niet meer met het spel Call of duty 2. Maar ze werken weer wel als ik gewoon muziek afspeel. En mijn headset werkt weer wel met dit spel. Onder windows xp had ik dit probleem niet. Hoe kan ik dit oplossen?????

Dat had ik ook eens.

Je heb programma's die je geluid wat better maakt zoals 3dMusic ect. Als je dat heb kan je het instellen als headset speaker en waar en wanneer het aan mag gezet worden. Kijk effe of het daar aan ligt.

(anders kijken of je headset wel goed aansluit, doe je het aan je speak of meteen in je pc of gebruik je voorste aansluiting od e achterste, misschien dat stuk is. Je heb meedere aansluitingen je headset heeft meestal de groene en de rode aansluiting doet dat ook in de pc kijk, altijd goed dat je het wel goed in doet.

mijn headset doet het juist wel maar mijn boxen niet? De headset is aangesloten via een usb en de boxen via een minijackplug aan de achterkant maar die doen het allemaal gwn alleen niet in het spel dus wel met muziek via windows media player

Vista heeft DirectX 10 aan boord, (nog) niet alle spellen kunnen daarmee overweg. Kun je niet instellen in Call Of Duty 2 dat er een andere modus voor geluid moet worden gebruikt? Zit er een keus in voor DirectX of OpenGL? DirectSound of een andere?

Er zaten wel een aantal verschillende van ja maar elke keer als ik op apply settings drukte loopte het spel weer vast. Het spel zelf draait onder de compabiliteits modus windows xp omdat het niet goed met vista werkt. Maar het is nog steeds niet opgelost. Andere ideeen???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan