Boxen worden niet gevoden!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gousman

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2010
Hallo,

Ik heb sinds vandaag een nieuwe speakerset gekocht, namelijk de Logitech X-210 (inclusief SUBWOOFER). Enfin, ik dus de kabeltjes overal ingedaan (stopcontact, computer en boxen/subwoofer gewoon aangesloten). Als ik hem aanzet klinkt er wel een klik, wat aangeeft dat hij het doet. Toch vind windows de boxenset niet en krijg ik er geen geluid uit (ook brand er geen lampje of iets op het controlpaneeltje).

Wat is het probleem?:(

EDIT: Beetje scheef geweest met typen, sorry voor typfouten (gevoden bijvoorbeeld), maar geen zin om het aan te passsen :P

Laatst bewerkt:
Start de computer even opnieuw op

dat heb ik dus al 3 keer gedaan :P, ook al 2 keer alle kabels in en uit gedaan etc..

Oh, ik kom er net achter dat hij ze wel herkent (als luidsprekers), maar dan als High Defenition audio apparaat, en niet als logitech X-210 speakerset.... hij geeft ook aan dat hij geluid zo moeten maken, maar ik hoor dus niks (en ja, ik heb het geluid aan staan en de boksen zijn aangesloten, als ik de set aanzet hoor je een soort klik in beide boksen)....

ik snap er nu dus helemaal niks meer van :confused:

UPDATE: ik denk dat ik het probleem gevonden heb, het verlengsnoer doet het volgens mij niet goed, want andere boksen geven niet eens aan stroom te hebben :S

Probeer maar even.

Heb je ook een CDrom erbij gekregen?

Nee, maar dat andere verlengsnoer werkte uiteindelijk......... blijkbaar was dit topic zwaar overbodig, alsnog bedankt voor de hulp:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan