boxen

• Onderwerp starter Onderwerp starter dyon
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

dyon

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2003
wij hebben een redelijk nieuwe pc maar als ik m aanzet hoor ik gewoon de windows geluiden en ook als ik een bericht op msn messenger krijg hoor ik geluid maar als ik een muziek cd in de cdrom doe hoor ik niks en ik hoor ook niks als ik een mp3 download rara hoe kan dit

Hebben jullie wel een audiokabeltje zitten tussen je cdrom speler en je geluidskaart/moederbord? Anders gaat dat het inderdaad niet doen...

Indien er wel een kabeltje van je CD-Rom naar je geluidskaart gaat, check dan even in volume control of je volume niet uit of op 0 staat.

dat vind ik een goede vraag of er een kabeltje tussen zit we hebben de computer zo gekregen , er zit wel een snoertje van de box naar de pc maar voor de rest weet ik het niet hoe kan ik t checken?? of dat kabeltje er is???

denk niet dat het aan dat kabeltje licht aangezien hij ook geen mp3 hoort als hij ze afspeeld en die staan op de harde schijf neem ik aan.
zou toch eens kijken bij je volumme regeling

mp3 hoor ik ook niet ik hoor allen maar de windowsgeluiden en msn messenger geluiden. voorde rest niks dus t zal maybe wel aan dat kabeltje liggen maar ja hoe kom ik daar achter

K heb nu Msn messenger plus daarbij moet je geluiden horen maar die hoor ik niet ik heb de volume regeling al gechekt ik weet ut nu niet meer.

net wat die ene jongen zei dat het dan niet aan het snoertje ligt als je ook geen mp3 hoort,
maar het is een heel klein dun draaidje ( 2 draadjes naast elkaar dacht ik )
die moet van de cd-rom naar de geluidskaart lopen

en verder tja ik weet het ook niet
misschien wel iets met drivers ofzo!

succes ermee
Frederik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan