bpm in itunes

Status
Niet open voor verdere reacties.

pontoe

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2008
ey all,
ik ben nu bezig om met het programma MixMeister BPM Analyzer de BPM van al mijn nummers vast te stellen. dat programma zet de BPM als het goed is in het bestand, dus dan zou itunes dat moeten kunnen zien, toch? maar de nummers die al in de bibliotheek staan, worden niet geupdatet... moet dat handmatig? en hoe kan ik controleren of de BPM wel echt in de .mp3 file staat?

iTunes pakt niet automatisch de tags welke aangepast zijn.

Als het goed is wanneer je hem afspeelt pakt hij de laatste wijzigingen. CTRL+i geeft het info-venster waarin dan de BPM moet staan.

Wellicht staat het in Windows zelf ook wel.
Rechtermuisknop op bestand > Eigenschappen > Geavanceerd (dacht ik) daar staat de gebruikelijke tags, klik je op "Uitgebreid" dan verschijnt allles.

nope, het staat niet in de bestandsinformatie vanuit verkenner, en itunes pikt hem ook niet op :/ ik weet ook niet zeker of hij het in het bestand schrijft, volgens de beschrijving wel... ik kan de informatie ook in een .txt file laten schrijven, maar ik heb geen zin om mijn 3117 nummers handmatig aan te passen xD weet iemand anders eventueel nog een andere manier/programma?
als ik trouwens hetzelfde nummer later nog eens laad in dat programma voor BPM dan pikt hij wel automatisch dezelfde waarde op als de vorige keer, nu weet ik niet of dat komt omdat het opgeslagen was in het programma of in het .mp3 bestand...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan