BPM studio met 2 geluidskaarten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

musebliss

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2001
Gebruikt er iemand BPM studio met 2 aparte geluidskaarten? Is dit mogelijk zonder conflicten?
Bedoeling is dat ik naar nummers in koptelefoon luister op ene player terwijl andere player een mp3 afspeelt...

Ik heb het altijd gedaan met 1 geluidskaart (krijgt dan 2 liedjes door elkaar) en dat werkte ook, dus verwacht dat 2 geluidskaarten ook werkt... daar is het oorspronkelijk ook voor bedoeld

Kan ik dan met 1 kaart een mp3 afspelen via speakers terwijl ik bij andere player naar koptelefoon luister zodat ik nummers kan beluisteren terwijl muziek staat te spelen ?? Onafhankelijk van elkaar en NIET door mekaar? Daarom dacht ik aan 2 kaarten...

Ja ik gebruik ook vaak BPM Studio .. en dit heb ik me ook vaak afgevraagd!! en als het wel kan .. hoe dan?:confused:

Laatst bewerkt:
bij de opties kun je voor elke speler een kanaal toewijzen..

Maikel

als ik vandaag/morgen nog wat tijd heb ga ik het voor jullie testen...

Later meer,

Maikel

Kon mij niet meer inhouden ;) en heb wat geexperimenteerd... met succes overigens.
Heb mijn onboard chip AC '79 op enabled gezet in BIOS, drivers geinstalleerd en nu kan ik bij opties in BPM studio probleemloos kiezen tussen beide geluidskaarten :) voor player A/B of monitor.

Hopelijk blijven nu verdere conflicten uit...

waarom heb je het dan niet gewoon meteen zelf uitgeprobeerd... iets echt fout doen gaat er haast niet mee, aangezien je hem gewoon weer uit kunt zetten, en dan heeft windows niet eens meer het idee dat hij er ooit geweest is...

Niet dat ik het niet voor je had willen proberen, ik heb ook sound onboard, maar heb er een extra geluidskaart inzitten omdat het een van de kanalen (links/rechts) van mijn onboard het inmiddels begeven heeft...

Veel plezier er verder mee,

Maikel

Geplaatst door MBloemendal
waarom heb je het dan niet gewoon meteen zelf uitgeprobeerd...
Denk dat ik soms misschien wat weinig zelfvertrouwen heb...:rolleyes:
Nee, hoor soms graag advies voor ik eraan begin...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan