Brand niet vanwege te weinig ruimte?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robin Hood

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2002
Hallo,
I
Ik wil een DVD kopieéren met Nero, maar ik krig de melding dat er niet genoeg ruimte is om deze compilatie op deze schijf te branden. Snap er niets van. Een splinternieuwe lege DVD geplaatst en dan die melding.

Oja, weet niet of dat verband houdt, maar ik krijg ook niet meer automatisch het schermpje, dat verschijnt na het dicht doen van de DVDspeler.

wie kan mij helpen?

groet,

Robin
:)

Inderdaad, hetzelfde probleem. Via die weg doet het wel. Nero is nu bezig om de dvd te branden.

Meestal brand ik een gedownloade film op een herschrijfbare DVD/RW op dezelfde manier. Nu wilde ik een film op een DVD/RW kopieeren naar een DVD R, om te houden.
Dan kan je kiezen voor Gehele schijf kopieeren en dat werkt niet meer. Heb je hier een oplossing voor?

groet,

Robin

vergeefs geprobeerd melding toe te voegen als bijlage.
Robin

Laatst bewerkt:
Bijlage mag niet meer zijn dan 100KB. Probeer het nog een keer :)

Lukt me niet.............heb het worddocument geopend, rechtermuis op afbeelding, gekozen vor Comprimeren en resolutie gewijzigd naar Web/scherm. tenslotten op OK, maar er gebeurt niets.

Robin
:confused:

hehe.....eindelijk gelukt om de melding te verkleinen naar onder de 100kb. Hier is ie dan, ik hoop dat hiermee mijn probleem met het branden 1 op 1 duidelijker wordt.

groetjes,

Robin

:p

hehe.....eindelijk gelukt om de melding te verkleinen naar onder de 100kb. Hier is ie dan, ik hoop dat hiermee mijn probleem met het branden 1 op 1 duidelijker wordt.

groetjes,

Robin

:p

Bijlagen

• Klembord05.jpg
    Klembord05.jpg
    92,6 KB · Weergaven: 32
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan