Brand-Programma's

Status
Niet open voor verdere reacties.

muis92

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2010
Hallo!
Ik wil iets branden, heb Nero 9 gedownload via www.download.com en heb m eindelijk binnen. Zodra ik op copy disk druk. Krijg ik een foutmelding.
Waarschijnlijk is er denk ik iets mis met de instellingen want ik heb Nero al vaker geïnstalleerd en krijg steeds hetzelfde. Ook als ik IMGburn download krijg ik een foutmelding. Waar heeft dit mee te maken?
Ik heb de foto erbij gedaan wat de melding is!

Hopelijk heb ik snel een oplossing. Alvast bedankt:thumb:

Bijlagen

• Nero foutmelding.jpg
    Nero foutmelding.jpg
    72,8 KB · Weergaven: 78
Ik heb vista. En ik heb rechten.

Zie afbeelding.

Bijlagen

• Nero foutmelding2.jpg
    Nero foutmelding2.jpg
    46,9 KB · Weergaven: 70
Hi

't enige wat ik dan nog in de aanbieding heb is om als user administrator aan te melden. Nero is best wel een vervelend stukje software wat dit soort dingen betreft:

Voor de brandrechten zie ik trouwens ook net dat er een stukje NeroBurnRights in de instellingen/Configuratie zit op mijn XP-systeem. Jouw Vista moet dan ook zoiets hebben.

Ik bedoel: ik heb wel Nero, maar ik gebruik het nooit (meer).

Waar kan ik die brand rechten vinden dan? Ik krijg ze niet gevonden en internet kan me ook niet verder helpen..

Ik denk nu dat je de freeware versie hebt gedownload. Die is beperkt functioneel. Tussen de negatieve reacties op dit NERO-pakket zag ik een verwijzing naar het pakket Starburn, wat kennelijk gratis en handig is

Kan ik hiermee ook Wii-spellen downloaden? want dat wil ik juist doen.

IMG burn doet het namelijk ook niet..

ik noemde starburn. Doorgaans zijn brandprogramma's niet bedoeld voor het downloaden van programma's

City guy, ik wil je bedanken voor de tip starburn.:thumb:
dit programma werkt WEL zonder dat ik een foutmelding krijg!

Geweldig!:thumb::thumb:

Dat mag ook wel is gezegd worden :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan