Greg Wermuth
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 nov 2000
Hallo mensen, ik ben echt ten einde raad. Heb een Pentium 2.6 windows XP home en een lite=on dvd/cdr brander. Ik gebruik Nero en Clone cd en Alcohol 120%. en dan verscheidene versies.Althans dat probeer ik te gebruiken. Hij leest de te branden cd uiterst langzaam en de buffer loopt totaal leeg. Als hij de cd heeft gelezen(20 minuten) via een image wil ik hem daarna branden maar dan krijg ik de cd niet meer uit mijn brander, systeem zit vast, moet hem weer resetten. Aan branden kom ik vaak niet eens toe. Heb geexperimenteerd met dma aan/uit, comservice voor IMAPI cd branders op uit gezet(advies hier op helpmij) virusscanner uit. Als dvd speler functioneert hij goed. Volgens xp is er niks mee loos. Het vreemde van dat advies"comservice voor IMAPI cd branders"op uit zetten vind ik nl het volgende. In de behorende tekst staat dan letterlijk: Als deze service wordt gestopt kunnen er geen cdees worden gebrand. Als deze service wordt uitgeschakeld kunnen services die van deze service afhankelijk zijn niet worden gestart". Volgens mij moet dat dan toch altijd aan"staan of begrijp ik het dan niet. Wie heeft de oplossing, bedankt voor de reacties. Greg