brand wel DVD, maar niet CD

Status
Niet open voor verdere reacties.

jorrit01

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2004
hallo allemaal,

sinds vandaag ziet mijn nec-2500a een lege cd niet meer.
Bij de verkenner geeft hij aan dat het een onbekend bastandsysteem heeft.
Bij nero krijg ik de melding dat er een lege cd in moet
en dit krijg ik ook met mediaplayer. Deze cd's gebruik ik al sinds ik de brander heb en had nooit problemen.
gewoon beschreven cd's worden wel gezien.

heb een nieuwe firmware erop gezet, maar maakt niets uit.

iemand een ideetje?

Is dat probleem ontstaan voor of nadat je die nieuwe firmware hebt geinstalleerd?
Anders moet je eens proberen een oude, originele NEC(geen hacks van Herrie.org ofzo), firmwareversie terug te zetten

Ik had de originele nec-firmware erop staan.
toch kreeg ik het probleem. hierna heb ik een nieuwe firmware geïnstalleerd. en het probleem blijft.

Hallo

Uiteraard heb je eerst de software gecontroleerd , dan de dealer gecontacteerd , dan de leesoptiek gereinigd , en dan pas deze drive geflashed ??

Want meestal betekend het flashen van een drive een onmiddelijk garantieverlies.

Peter

Want meestal betekend het flashen van een drive een onmiddelijk garantieverlies.
volgens mij alleen als het fout gaat is het voor eigen rekening

eeeuh... nee?!

Ben een keer eerder met brander langs winkelier geweest. Heeft mij toen een nieuwe brander gegeven en heeft erbij verteld dat als ik de nieuwe firmware erop zet het gelijk een dubbellayer brander zou worden.
Vandaar dat ik niet eerst weer langs de winkelier ben gegaan om te vragen of mijn gerantie dan nog wel geldt.

dat is gehackte firmware (dual layer)
dan heb je geen garantie meer denk ik

oke!
misschien heb ik dan geen garantie meer, maar is het dan duidelijk een hardwarematig probleem? of zou het ook ergens anders aan kunnen liggen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan