Branden alleen naar image

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Als ik ga branden maakt Nero er alleen nog maar .nrg file's op mn HD van. Hoe zorg ik er nou voor dat 'ie weer gewoon naar CD brandt?

Ik zeg copy CD, hij begint, vraagt waar de .nrg moet worden opgeslagen, ik geef locatie op, hij begint, zegt finished en dan heb ik nog een lege CD.

Hoogstwaarschijnlijk heb je dan je brander niet geselecteerd in Nero, dat doe je in menu Recorder en dan Recorder kiezen.....

heb ik ook gehad, mn brander zat hardwarematig te klagen, is het een Lite On?

groet Bas

Nee, de brander wordt niet gezien als image. Er wordt een image file gemaakt bij het branden.
Want als ik met verkenner bestanden sleep dan doet 'ie het wel. Maar als ik bv. een muziekCD maak of de CD kopieër dan gaat 'ie zeuren over zn image. Als ik die image dan op CD wil gaan zetten dan maakt 'ie weer een image en zet die ergens op de schijf neer.

Nee, het is geen lite-on.

Beste XP_PC,
Je hebt op helpmij.nl de vraag gesteld met als titel Branden alleen naar image, Het is nu 14 dagen geleden dat er voor het laatst op is gereageerd. Nu vragen we je om indien je vraag is opgelost om de status aan te passen.

Is niet waar, maarja.
Ik heb het nog eens getest met andere CD's maar dat geeft hetzelfde resultaat.

Al Ctrl+R geprobeerd, dan kan je kiezen of de brander of een image.
Is eigenlijk hetzelfde als Casper al schreef, dus kijk in de menubalk van Nero bij Recorder en kies een recorder.

Hij ziet de brander wel, en bij het slepen en branden van bestanden is er niets aan de hand. Alleen bij het kopieëren en het maken van een gedeelde CD gaat het mis. Ik zeg Burn, hij analyseert de CD en dan moet ik de Image ergens opslaan.

Kzal eens kijken.

Laatst bewerkt:
Helemaal goed jongens! Hij stond inderdaad verkeerd!

Maar hij stond altijd goed :confused:.

Bedankt Casper, Bandjee en Wajang :thumb::thumb::thumb:.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan