007 Junior
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 mrt 2010
Hallo beste forum-vrienden,
Ik zit met een probleempje. Mijn Imac G5 moet opnieuw geinstalleerd worden met Mac OS X Leopard. Nu heb ik van dit besturingssysteem een dmg-bestand weten te bemachtigen en volgens mij is dit een soort van 'image' voor Apple-systemen.
Na drie mislukte brandpogingen hoop ik dat een van jullie mij uit de brand kunnen helpen bij het branden van deze image op een DVD Double Layer. De volgende stappen heb ik al doorlopen en dit had geen succes:
1. DMG-bestand met PowerISO geconverteerd naar ISO.
2. ISO als 'Image' gebrand met Nero.
(Brandproces stopt met I/O Error op de 70%)
ook op de volgende manier heb ik 't al geprobeerd:
1. DMG-bestand direct branden op DVD in PowerISO
(Brandproces loopt tot de 100%, maar bij finaliseren gaat het mis)
Hopelijk is het zo duidelijk genoeg en heeft een van jullie de gouden tip! :thumb:
Ik hoor het heel graag!
Ik zit met een probleempje. Mijn Imac G5 moet opnieuw geinstalleerd worden met Mac OS X Leopard. Nu heb ik van dit besturingssysteem een dmg-bestand weten te bemachtigen en volgens mij is dit een soort van 'image' voor Apple-systemen.
Na drie mislukte brandpogingen hoop ik dat een van jullie mij uit de brand kunnen helpen bij het branden van deze image op een DVD Double Layer. De volgende stappen heb ik al doorlopen en dit had geen succes:
1. DMG-bestand met PowerISO geconverteerd naar ISO.
2. ISO als 'Image' gebrand met Nero.
(Brandproces stopt met I/O Error op de 70%)
ook op de volgende manier heb ik 't al geprobeerd:
1. DMG-bestand direct branden op DVD in PowerISO
(Brandproces loopt tot de 100%, maar bij finaliseren gaat het mis)
Hopelijk is het zo duidelijk genoeg en heeft een van jullie de gouden tip! :thumb:
Ik hoor het heel graag!