Branden fixatieprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark2003

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2003
Ik heb meerder brandsoftware op mijn computer staan. Eerst ging het perfect maar nu krijg ik in alle programma"s schrijffouten! In nero is dit de melding kon fixatie niet uitvoeren. Mijn brander is een plextor van een half jaar oud. Weet iemand een oplossing voor mijn probleem of software waar ik mijn brander mee kan controleren? Alvast bedankt.

P.s. ik werk onder windows xp pro

Hoi,

Ik zou met Nero verder gaan en de andere brandprog,s verwijderen.Dit blijft conflicten geven.

Grtzzz.

Dit probleem heb ik ook, alleen heb ik alleen maar nero erop staan. Waar kan je zien of er conflicten ontstaan enzo?

Nog steeds schrijffout!

Heb alle brandprogramma's verwijderd, en een goed werkende oudere versie van nero geinstalleerd. Verder ook nieuw stuurprogramma voor mijn cdr geinstalleerd en nieuw firmware voor mijn plextor geupdate! Ook heb ik IMAPI CD-Burning uitgezet. Helaas nog steeds: Kon fixatie niet uitvoeren. Wie o wie kan mij helpen??? Thanks

Re: Nog steeds schrijffout!

Geplaatst door Mark2003
Heb alle brandprogramma's verwijderd, en een goed werkende oudere versie van nero geinstalleerd. Verder ook nieuw stuurprogramma voor mijn cdr geinstalleerd en nieuw firmware voor mijn plextor geupdate! Ook heb ik IMAPI CD-Burning uitgezet. Helaas nog steeds: Kon fixatie niet uitvoeren. Wie o wie kan mij helpen??? Thanks

Wat Nero betreft: kijk hier eens.
Misschien staat er wat tussen.
Je topic staat in iedergeval weer even boven aan.

Grtzzz.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan