Branden lukt niet meer met Easy CD Creator

Status
Niet open voor verdere reacties.

jos1963

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2004
Hallo,
Ik heb een fors probleem, want het branden van een CD lukt me niet meer. Heb een computer PB met Windows 98SE en daarop zat Easy CD Creator 3.5. tot op heden geen probleem gehad met branden op de Goldstar (of LG) CD-RW CED-8080B die in de computer zat. Kon zelfs met Ulead DVD pictureShow een fotoshow op VCD-formaat branden. Helaas krijg ik nu steeds een errormelding als ik iets op de CD wil branden. De melding verteld me T7653: TrackWriter waarschuwing- handeling wordt voortgezet. En er wordt dan niets gebrand. Herinstalleren heeft niets opgeleverd. Ook heb ik voldoende geheugenruimte op de harde schijf en bij Temp van Windows. Wie kan me helpen a.u.b?

Heb je bij het herinstalleren eerst een regclean uitgevoerd?

Heb je bij herinstalleren er aan gedacht dat de oude instellingen weer opgepakt worden. De regclean zou dit moeten verhelpen.

Heb het gedaan d.m.v. Smart Restore wat bij Packard Bell een optie is. Misschien moet ik het met Regclean doen. Hoe werkt dit?

Hier een regclean programma downloaden en installeren.

Dan in software het programma verwijderen of met de verwijderoptie bij het programma zelf. (Te bereiken via Start etc)
Dan het regclean programma gebruiken en de resten opruimen van het brandprogramma.

Daarna weer opnieuw installeren.

Dank voor je tip maar helaas mocht dit ook niet baten. Nog andere mogelijkheden?

Dank je Sigma voor deze volledige link. Ging erg hoopvol aan de slag en na wat huiswerk (lezen vanhet geheel) bleek ook dit niet de oplossing. Ik denk dat het enige wat er nog op zit is helemaal opnieuw met een schone PC beginnen. Jammer alleen dat ik geen backup kan maken. Of is er misschien toch nog iets????

Overweeg dan eens om XP te installeren. Zo langzamerhand is dat een uitstekend programma aan het worden. Ze zijn bijna klaar met ontwikkelen en dus een goed moment om in te stappen zou ik zou zeggen.

Je systeem moet een en ander natuurlijk wel aankunnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan