branden lukt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arie van Grunsv

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 jul 2004
Berichten
2
Het lukt me niet (meer) om bestanden te kopieeren naar een CD-rom. Geen foto's maar ook geen muziekbestanden. Ik krijg dan de tekst "Plaats een CD met voldoende ruimte in de CD-recorder". Terwijl de CD voldoende ruimte heeft. Maar volgens mij ziet de CD speler / brander de CD niet.
Hoe kan ik dit verhelpen?
Overigens kan ik wel bestaande CD afspelen / openen
 
Probeer je met windows te branden? Probeer anders eens Nero, ik heb dat ook met windows, maar niet met Nero of andere brandprogramma's.
 
Laatst bewerkt:
HEt kan ook zijn dat je andere cd's gebruikt? Probeer het anders eens met een ander merk cd..
 
:eek: Je kan eens proberen om een programma te gebruiken zoals nero, of als je nero al gebruikt deze eens opnieuw te instaleren.
Helpt dit allemaal niet dan kan het nog wel eens helpen om op de website van de schrijver eens te kijken of er soms een nieuwere firmware voor die schrijver te vinden is.
er zijn schrijvers die sommige cd's niet aan kunnen en door een nieuwere firmware in je cd schrijver te zetten is dit probleem meestal verholpen.
Helpt dit allemaal niet dan denk ik dat er toch iets mis is met de schrijver.
 
Mocht het met Nero niet lukken, ga dan ff naar Nero Toolinfo.. kijk hoe je brander heet en wat de laatst geinstalleerde driver is en werk deze zonodig bij... kan helpen.
 
Ik heb Nero geinstalleerd, maar ook daarmee lukt het niet. Het lijkt alsof de CD-rom drive geen lege cd's herkent. Ik heb een CD-RW in de drive gestopt deze herkende hij wel maar het branden lukte niet.
Lege cd's ziet ie gewoon niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan