Branden lukt wel, afspelen niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

scirocco92

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2002
Berichten
39
Hoi allemaal,

Ik heb een soort gelijk probleem met mn brander.

Ik heb een acer computer met volgens mij een LG brander.
Ik kan namelijk alleen maar een type nummer vinden en geen merkje
het gaat om de gsa 4163b.

Bij mij is alleen het probleem, hij brandt ze perfect maar ik kan ze niet afspelen.
Ik in het begin commodore schijfjes gehad en na een uur spelen liep het schijfje vast(blokkerig en traag opbouwend beeld)
Toen heb ik acro circle's gehad en nooit geen problemen. Alleen nu zijn bij Opus de acro's niet meer leverbaar en heb ik arita's besteld. Heb er 10 kunnen branden zonder problemen, zelfs op 16x. Na een stuk of tien zegt mn dvd speler en home cinema: no disc.
Ik platinums besteld, toch een van de betere dvd's naar mijn weten, weer het zelfde probleem. Ik heb hier ook een paar sony rw's liggen en die brandt ie weer wel perfect.

Kan dat dan echt zo'n verschil uitmaken met een vuile lens. De een wel de ander even en andere helemaal niet?
Ik heb trouwens helemaal geen fout meldingen

mvg
patrick
 
16x is heel snel, alleen de betere media kunnen dat echt foutloos aan [je brander kan dat wel, die 16x]... Een vervuilde lens kan dat ook veroorzaken: de straal wordt wat gedempt en vuil kan vooral ook de focus beïnvloeden... Als de lezer dan ook nog wat gevoelig is gaat het helemaal mis...
 
Ik heb je vraag even gesplitste uit dat andere topic, het is eigenlijk niet de bedoeling om problemen voor te leggen in iemand ander's topic.
Succes met je probleem verder. :)

**Edit
Op verzoek van TS gesloten.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan