branden met "Deepburner"

• Onderwerp starter Onderwerp starter Gappy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Gappy

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2005
Hallo,

M'n eerste keer hier op het forum.....Heb nog nooit een cd gebrand en wil er nu ook een keer aan geloven....:)

Voel me an absolute beginner. ......Heb Windows Me, een cd-rom en "Deepburner" zojuist geïnstaleerd.......

Verder kom ik op dit moment niet. Begrijp dat de helpdesk van deepburner alleen in 't Engels, Pools en Spaans is.....Hier kom ik niet verder.

Heb ook nog rondgekeken op het forum maar snap gewoon nog niet wat ik nu als eerste moet doen om m'n bestanden op dat schijfje te krijgen.

Wie kan me helpen....:confused: ......alvast bedankt
gr. Gappy

valt niet mee M@rio

Hoi:)

Ben aan de slag gegaan met die "plaatjes begeleider". Ben volgens mij bij het 2e plaatje aangekomen waaronder staat; "It's easy to append a new session to the disk"........

Ben in een venster waarboven staat: data cd#1
links staat een rijtje met 4 mogelijkheden tw. cd/dvd bestanden, startmenu, labelafdrukken en branden....
hieronder staan aantallen met bytes......verder heb ik 2 nog witte velden.....in het linkerveld staat cd boot

moet ik nu een nieuwe map aanmaken of dien ik eerst nog wat anders te doen

gr. Gappy:confused:

Wat wil je branden: audio cd, data cd enz ??

groetjes leon

Hoi Leon,

Wil foto's en tekstbestanden ( adressen etc. ) op cd zetten

kies in het linkerrijtje voor cd/dvd bestanden.
nu zie je bovenin een mapje met een vergrootglas , klik hierop en klik ook op het icoontje links van dit mapje.

Nu is je scherm verdeeld in een " datacd 1" gedeelte en een "verkenner" gedeelte.

Zoek in het verkenner gedeelte de bestanden die je wilt branden. Sleep deze naar het rechtervak van het "data cd1" gedeelte. Klik nu in het linkervak op branden en daarna helemaal onderaan nog een keer op branden.

Nu zou het moeten lukken.

groetjes leon

Laatst bewerkt:
je zegt in je eerste vraag dat je een cd rom hebt geìnstaleerd. Even voor de zekerheid: je hebt toch ook wel een brander geìnstaleerd?

groetjes leon

branden

Hoi Leon;:)

Ik heb idd. een brander. Ik denk ook dat het gelukt is. :thumb: alleen........hoe weet ik dit zeker....maw. hoe weet ik nu of er ook iets op dat schijfje staat......Ik heb 'm in 't afspeelstation gestopt maar......er gebeurt niets .......Wel staat er nu een icoontje op m'n desktop met daarop vermeld; Data cd#1

gr. Gappy :confused:

Ga via "deze computer" naar het schijfstation waar je gebrande cd inzit en dubbelklik hierop, of rechtsaanklikken en dan op openen klikken. Dan moet je de bestanden zien staan .

Dat van het icoontje op je desktop weet ik ook niet:o

groetjes leon

gelukt!

Hoi Leon,

Harstikke bedankt...:thumb:
Bestanden staan erop.......er gaat een nieuwe wereld voor me open :)

gr. Gappy

Geen dank :)

Zet nog even je vraag op opgelost.

groetjes leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan