branden met nero 7

• Onderwerp starter Onderwerp starter lus
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

lus

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2007
ik weet niet hoe en welk program ik een setup ( InstallAnywhere Self Extractor ) moet bewerken voordat ik met nero 7 kan branden dat de cd vanzelf start.ik kan het wel zo opbranden zodat ik de setup aanklik dat het program ook kan installeren.
kan iemand hier raad geven hier over

groetjes lus

Je hebt een autorun.inf en een autorun.exe nodig, die de boel opstart.

Lees hier iets erover, maar Google ook eens naar, autorun.

nu dat ik weet hoe je cd moet laten opstarten:thumb: is er nog een ding dat ik zal willen weten is hoe moet ik een program met alleen een setup_nl bestand (alleen een pcscherm afbeelding) waardat je op klik dat het zo installeerd op je pc moet veranderen dat zoals FAQ,Install,data,Access enz.. te zien krijgt en dat het werkt om zo op je cd kopiëren.ik hoop dat ik het zo goed heb uitgelegt

groetjes lus

ik kan de program cd opstarten via cd maar niet zoals ik het wil je moet de cd altijd gebruiken.de setup is 1 geheel die ik op de harde schijf installeerd heb om daar autorun in te plaatsen,wat doe ik verkeerd.er is iets te kort met het te installeren.

Helaas kan ik je niet verder helpen, die install/setup, gebeurd tegenwoordig vaak met html, daar heb ik mij nooit in verdiept, je zou een kunnen kijken op installatie cd's, hoe ze dat hebben gebakken, die van XP b.v., of van Asus, etc.

Helaas kan ik je niet verder helpen, die install/setup, gebeurd tegenwoordig vaak met html, daar heb ik mij nooit in verdiept, je zou een kunnen kijken op installatie cd's, hoe ze dat hebben gebakken, die van XP b.v., of van Asus, etc.

he Lange Pier

bedankt voor de snel antwoord

groetjes lus

ik heb het in orde gekregen met je hulp Lange Pier :thumb:
verder nog groetjes
lus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan