branden met nero niet mogelijk: unexpected file format

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi Sweetsugar!
Ik heb de liedjes zelf gedownload. Let op ik gebruik dus Nero 5.5.
Met sommige liedjes kreeg ik ook eerst die foutmelding.
Ik deed daarna het volgende:
Open de: Nero Wave Editor (onderdeel van Nero).
Daarna het “slechte” liedje openen, dus met Wave Editor.
Nu kan je het liedje bewerken, dat doe je als volgt:
Klik tabje BEWERKEN en kies vervolgens voor CONVERTEER SAMPLE FORMAAT.
Je zet de SAMPLE SNELHEID op 44100 Hz, en de BITDIEPTE op 16 Bit.
Klik OK en sla vervolgens liedje op, als WAV of anders (ik deed WAV)
Als je nu deze nieuwe, verbeterde, liedje in Nero gaat sleepen dan MOET het lukken!
Andere mogelijkheden:
-CD kopen
-CD lenen van iemand en kopiëren of
-CD huren bij de ‘bieb’ en vervolgens kopiëren

Succ6
Falco
 
Hallo Falco...

Ik kreeg bij 2 liedjes geen foutmelding, bij alle andere wel...

Maar bedankt voor je info Falco. Ik zal proberen Nero 5.5 over mijn versie heen te zetten. en dan proberen of ik kan doen wat jij gedaan hebt.

Maar heb je enig idee waarom deze liedjes niet gebrand kunnen worden???

groetjes..
 
Bennie.. Ik krijg geen toestemming om naar jouw link: club/cdfreaks etc. te gaan.. :-((

groetjes..
 
Als je met Kazaa werkt kijk goed in de zoekvenster naar de bandbreedte van de aanbieders. Soms is dat ERG hoog (bijv. 1200 of 3000..dus erg hoog). Deze zijn vooral de platmaatschappijen met beschadigde liedjes. Gewone gebruikers hebben deze bandbreedte niet!
Van mijn test met Frans B, had ik maar 2 liedjes (van de 14) “slecht”. Nr. 10 en 14 maar deze heb ik direct op kunnen knappen.
Zit bij jou versie geen Wave Editor?

Ze kunnen niet gebrand worden, de slechte dus, omdat hun kwaliteit laag is. Met de Wave Editor maak je van deze liedjes Top CD kwaliteit.
Nero heeft heel veel mogelijkheden om liedjes te verbeteren, bewerken. Je moet de tijd nemen om 1 en ander uit te zoeken.

Dat link van Bennie ging over beveiligde Cd’s. De nieuwste staan nog niet op. Mensen zoals jij of ik of..kunnen daar ook plaatsen: dit of dat nieuwe CD is ook beveiligd. Op internet vind je verschillende sites met lijsten over beveiligde Cd’s.

Groetjes
Falco
 
Bedankt Falco voor de info.

Ik zal me er in verdiepen zodra ik tijd heb, helaas op dit moment nog niet :-((

Ondertussen heb ik de betreffende cd zelf gekocht, (was in de aanbieding voor €9 ) en ik zal hem zo spoedig mogelijk in mijn beschikbare bestanden zetten, zodat anderen hem kunnen downloaden.

Nogmaals bedankt voor je hulp. ':thumb:'

Groetjes
 
Graag gedaan Sweetsugar! ;) ;)

Wat een aanbieding zeg? 9 Euro…dat is echt top! :D
Ik weet het zelf niet (heb gehoord allen) dat voorlaatste lied + einde CD is beveiligd.

Groetjes
Falco
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan