Branden mislukt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Desolate1

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2006
Hallo,

Ik heb sinds enkele dagen dat al mijn films die ik op dvd wil branden vastlopen.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?

Alvast bedankt voor de reacties!

Ik heb zojuist een cd geprobeerd te branden, en die lukt wel gewoon.

En het ligt niet aan mijn brandprogramma denk ik, want ik heb het én met Nero én met Ones geprobeerd, met gewone én met rw dvd's, maar niks helpt..

Please help!! :confused:

Ik heb zojuist een cd geprobeerd te branden, en die lukt wel gewoon.

En het ligt niet aan mijn brandprogramma denk ik, want ik heb het én met Nero én met Ones geprobeerd, met gewone én met rw dvd's, maar niks helpt..

Please help!! :confused:

wat een antwoord.
het is niet dat bij jouw werk dat bij iemand anders ook moet werken.
ik kan ook zeggen dat mijn pc virusvrij is. Maar die van jouw vol zit. dus onzin

de probleem kan verschillend zijn. oftewel kan je dvd brander die bepaalde merk dvd niet branden. (welke brander gebruik je?) (welke dvd gebruik je? heb je eerder ook deze dvd's gebruikt?)

Bovenstaand was geen antwoord, maar een aanvulling op mijn probleem.

Anyway, een merknaam staat er niet bij mijn brander, maar ik heb een pc van Dell (Dimension 9150) en er staat "16x max. DVD+/- RW drive. Mijn dvd's zijn DVD+R van het merk Samsun.

Alvast bedankt voor de hulp ;)

Laatst bewerkt:
Als kleine aanvulling op het probleem was ik vergeten te zeggen dat het branden van de dvd´s de laatste tijd ook al extreem langzaam ging.

Greetz Desolate1

Als kleine aanvulling op het probleem was ik vergeten te zeggen dat het branden van de dvd´s de laatste tijd ook al extreem langzaam ging.

Greetz Desolate1

gebruik je dan allemaal dezelfde dvd's merken? heb je geprobeerd om tdk te gebruiken?

Het is al opgelost, ik als n00b hoorde vandaag voor het eerst de term 'firmware'. :eek:

Na dit te hebben gedownload meteen nergens last meer van. :thumb:

Thanks voor de hulp anyway!!

wie kan mij helpen ik wil bij windows media player films branden maar die geeft aan dat ik die films nie kan branden

kan iemand mmij helpen

alvast bedankt .gr fou
:(

Niet dat ik een echte kenner ben, maar misschien is het handig als je weergeeft wat de exacte foutmelding is?

En volgens mij zijn nero en prassi ones veruit de beste brand programma's, dus misschien raadzaam om een van die eens te proberen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan